  • 11. Data: 2002-03-12 10:07:56
    Temat: Re: KONTO
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Tak, a co powiesz na E-plus czy vip (pekao) - kosztuje tyle samo co
    fortis,
    > a % niskie, kredyty (np. w ROR) drogie i za wyplaty z innych bankomatow
    > chyba najwyzsze prowizje. Brak netu, on-line'owosci itd. To jest dopiero
    > drogo.

    "Zbyt duze" to pojecie subiektywne.

    > Wlasnie, moim zdaniem to malo jak za mozliwosc wyplaty z kazdego
    bankomatu.

    Jak wyzej.
    :-)

  • 12. Data: 2002-03-12 10:18:09
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > "Zbyt duze" to pojecie subiektywne.
    Jasne ze subiektywne, tym bardzej ze nie ja to napisalem.

  • 13. Data: 2002-03-12 10:57:21
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witek" <
> [...]
    > drogo.

    > Wlasnie, moim zdaniem to malo jak za mozliwosc wyplaty z kazdego

    moim tez, dlatego podalem kwote, zeby zastapic nią okreslenie "zbyt duze
    oplaty"
    *** blad ***

  • 14. Data: 2002-03-12 12:27:13
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> napisał(a):

    > Na pewno spelnia wymagania mbank (koszty oscyluja w granicy
    > zera). Pewnie jeszcze jakies z rachunkow w lukasie.

    Z zalem musze stwierdzic - jako osobnik pochodzacy z Przemysla ;-> - ze niestety
    ilosc bankomatow Euronetu w tym pieknym 80-tysiecznym miescie wynosi 0
    (slownie: zero). Niestety, nie ma tam oddzialu Lukasa (najblizszy w rzeszowie -
    80 km).

    Oddzialy w Przemyslu maja:
    - BSK (2 lub 3 bankomaty)
    - BZ WBK (1 bankomat)
    - PKO BP (chyba 3 bankomaty)
    - Pekao SA (tez chyba 3 bankomaty)
    - Millennium (1 bankomat, w oddziale)
    - Kredyt Bank (2 bankomaty)
    - BGZ/Integrum (2 bankomaty)
    - Invest Bank (bankomatow BRAK)

    To chyba dosc mocno ogranicza mozliwosci wyboru.

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|