  • 11. Data: 2003-06-02 16:11:49
    Temat: Re: KK w mBanku - jakie &@!!@#* wymagania???!!!!
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    $Szalony_Kapelusznik$ wrote:

    > Jezeli juz zeszlismy do debetowych toVW Bank oferuje rozniez wypukla
    > Vise Classic (i to w cenie rachunku)

    Tylko zapomniałeś dodać, że ten rachunek kosztuje 10 PLN - nie uważasz, że
    120 rocznie za VC to trochę przydrogo :-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-06-02 16:18:12
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko zapomniałeś dodać, że ten rachunek kosztuje 10 PLN - nie uważasz, że
    > 120 rocznie za VC to trochę przydrogo :-))) ?

    Przydrogo, to fakt,ale...

    Napisalem wyraznie, ze w cenie rachunku. A poza tym to nie jest 120 PLN za
    sama VC, a za cale prowadzenie rachunku. W multi to bedzie 30 PLN/rok +
    _prowadzenie_ ( nie wiem ile ), ale wiem, ze wyjdzie drozej ;)))))

    MAd Hat
    ter

  • 13. Data: 2003-06-02 16:27:24
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    $Szalony_Kapelusznik$ wrote:

> [...]
    > PLN za sama VC, a za cale prowadzenie rachunku. W multi to bedzie 30
    > PLN/rok + _prowadzenie_ ( nie wiem ile ), ale wiem, ze wyjdzie drozej

    Pudło :-) Prowadzenie 3 PLN miesięcznie bodajże (za VE chyba też 1 PLN ale
    nie jestem pewna), czyli razem w najgorszym wypadku 36+12+30 = 78. Poza tym
    w Multi możesz sobie skorzystać z placówki, a w VW tylko z kasy i to w
    W-awie :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2003-06-02 16:32:31
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Errata: VE jest po 2 PLN, czyli razem daje to 90 PLN - wciąż mniej niż w VW
    :-D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2003-06-02 17:18:43
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Errata: VE jest po 2 PLN, czyli razem daje to 90 PLN - wciąż mniej niż w VW
    > :-D

    Ojj... do tego ubezpieczenie do karty - 2 zl/mc (w VW za darmo lub "w cenie
    rachunku" - jak kto woli :-)). CZyli robi sie 90 + 2*12 = 114 pln :->

    Wystarcza teraz dwie wyplaty z obcych bankomatow i mamy remis (a dokladniej
    1 zl przewage VW :-)))))))

    PS.
    Wilczek - uzytkownik konta w Multi za 12*1+30+2*12 = 64 :-> (a dokladniej
    w pierwszym roku za 60 [pierwsza VC za 25+1zl za otwarcie RO] :->

    i brak konta w VW (jeszcze brak ;-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 16. Data: 2003-06-02 17:44:37
    Od: Benny <zbkm@_usun_interia.pl>

    Wilczek wrote:

> [...]
    > rachunku" - jak kto woli :-)). CZyli robi sie 90 + 2*12 = 114 pln :->
    >
    > Wystarcza teraz dwie wyplaty z obcych bankomatow i mamy remis (a dokladniej

    Jedna wyplata z bankomatu < 400zł i 50 gr na plus dla Multi ;-) A na
    powaznie, jestes zadowolony z Multi? Chce zrezygnowac z BZWBK i tak
    myslalem o MB ale pierwsze spotkanie z panienka w MB bylo dosyc srednie,
    tzn myslalem, ze bedzie mnie tu namawiac do konta (Ja) a gdybym z niej
    nie wyciskal informacji to nic bym sie dowiedzial ...

    Zbyszek

  • 17. Data: 2003-06-02 21:26:42
    Od: "david" <d...@p...fm>

    zupełnie nie wiem dlaczego przy tak wysokich dochodach pokazało ci taki
    niski limit. ja mam pochody średnie z 3 ost. miesięcy 980zł/m-c i przyznali
    mi KKredytową z limitem 1200zł
    pozdr
    david

  • 18. Data: 2003-06-02 23:00:32
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> writes:

    > Historię wpływów przez 6 miesięcy, to ja sobie mogę "wyhodować" całkiem
    > sporą. Nie zmienia to jednak faktu, że mam określone d o c h o d y - a KK
    > jest produktem kredytowym i limit ustalany jest na podstawie dochodów.

    Taak. Jednakze z owych wplywow, zwlaszcza takich, ktore nie odplywaja,
    mozna owe dochody sobie oszacowac. Np. jesli ktos twierdzi, ze zarabia
    2000 zl, a na koncie ma 500 tys, to raczej jako podstawe ustalenia limitu
    bralbym srodki na koncie a nie dochody w sensie ustawy o PDOF.

    Dochod, zwlaszcza w DG, moze byc maly lub zerowy - wystarczy, ze ktos
    np. kilka lat wczesniej (np. rozpoczynajac dzialalnosc) musial kupic
    drogie srodki trwale, i jeszcze nie zdazyly sie zamortyzowac. Co z tego,
    ze koszty ma duze, jesli on te koszty juz dawno oplacil, a po prostu
    teraz je stopniowo odlicza?

    Podobnie, prawa autorskie -> 50% kosztow uzyskania itd.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 19. Data: 2003-06-03 06:50:03
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Uwierz ze to byla obciazeniowa.

  • 20. Data: 2003-06-03 07:17:22
    Od: a...@p...onet.pl

    Przecież jak masz VC w Multi, to VE nie jest Ci do niczego potrzebna!