  • Data: 2006-09-18 14:51:44
    Temat: Re: KK w mBanku
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Wicik napisał(a):

    > wydaje mi sie że było pytanie o sklep internetowy - tam jeśli autoryzujesz
    > przez pośrednika, to sklep nie zna numerów
    > w sklepie "normalnym" musisz pilnować karty, aby "pani" nie zapisała danych
    > z karty, czy też nie skopiowała danych z paska magnetycznego - wiec w czasie
    > autoryzacji nie spuszczasz karty z oczu ;]

    Tak, pytanie było o sklep internetowy, ale przecież jest logiczne, że
    jesli pani zapamięta mój numer, to może potem kupić coś z tym numerem w
    sklepie internetowym i wydaje mi się, że jest to dużo bardziej
    niebezpieczne od skopiowania paska magnetycznego.

    Po prostu od zawsze nie rozumiem dlaczego KK są tak kiepsko chronione.
    Do konta w mBanku mam jednorazowe hasła a do KK - kilka cyferek.