  • 1. Data: 2009-07-14 17:15:18
    Temat: KK w citi - zmiana daty końca okresu rozliczeniowego - możliwa?
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,

    Można w Citi banku zmienić datę końca okresu rozliczeniowego? Teraz mam
    - z tego co pamiętam 14 dzień miesiąca. Posiadam Citi Lot Silver...

    --
    michal

  • 2. Data: 2009-07-14 17:38:28
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:h3ief3$me0$1@inews.gazeta.pl> Michał typed:

    > Można w Citi banku zmienić datę końca okresu rozliczeniowego? Teraz mam
    > - z tego co pamiętam 14 dzień miesiąca. Posiadam Citi Lot Silver...

    Zmieniałam okres rozliczeniowy w Citi wczoraj. Przyjęli zlecenie zmiany
    bez słowa protestu ;)

    --
    Imka

  • 3. Data: 2009-07-14 17:54:32
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Imka w liscie z dnia 2009-07-14 19:38 napisala
    nastepujace slowa:

    > Zmieniałam okres rozliczeniowy w Citi wczoraj. Przyjęli zlecenie zmiany
    > bez słowa protestu ;)

    Miło słyszeć ;-)

    Za darmo to zrobili? Jakie daty są do wyboru (dowolna?)?

    --
    michal

  • 4. Data: 2009-07-14 18:31:02
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:h3igol$2gc$1@inews.gazeta.pl> Michał typed:

    > Miło słyszeć ;-)
    >
    > Za darmo to zrobili?

    No, mam nadzieję :) Przejrzałam wcześnie TOiP (dość pobieżnie), ale nie
    rzuciło mi się w oczy. Może krzywo patrzyłam, a nie wpadłam na pomysł by
    zapytać.
    A, pytali czy wcześniej już zmieniałam - nie wiem czy pytanie było w
    celu podtrzymania konwersacji, czy jakimś innym (nie zmieniałam).

    > Jakie daty są do wyboru (dowolna?)?

    Za dobrze by było :)
    Ja chciałam zmienić na 20 - zaproponowali 19 lub 22. Jak dla mnie
    'margines błędu' do przyjęcia.

    --
    Imka

  • 5. Data: 2009-07-14 20:03:55
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Imka w liscie z dnia 2009-07-14 20:31 napisala
    nastepujace slowa:

> [...]
    > A, pytali czy wcześniej już zmieniałam - nie wiem czy pytanie było w
    > celu podtrzymania konwersacji, czy jakimś innym (nie zmieniałam).

    TOiP i regulamin tez przelecialem i nic nie znalazlem...

    > Za dobrze by było :)
    > Ja chciałam zmienić na 20 - zaproponowali 19 lub 22. Jak dla mnie
    > 'margines błędu' do przyjęcia.

    No i super! Podobny termin mnie interesuje ;-)

    Dzieki za informacje!

    --
    michal

  • 6. Data: 2009-07-15 18:45:03
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > TOiP i regulamin tez przelecialem i nic nie znalazlem...

    Słabo szukałeś.
    Raz w roku jest bezpłtne

    Sławek