  • 1. Data: 2011-09-20 20:55:13
    Temat: KK - pytanie o "dodatki"
    Od: Marek <1...@4...eu>

    Zastanawiam się czy ubezpieczenia (podróżne, leczenia) dodawane do
    złotych KK to wartość warta ponoszenia kosztów posiadania tych kart.
    Mam pytanie do osób które próbowały z tych "dodatków" korzystać, czy
    rzeczywiście to działa w sposób "łatwy i przyjemny". Może lepszym
    rozwiązaniem jest zamiast corocznych opłat za kartę, pieniądze te
    przeznaczyć na ubezpieczenie podróżne wykupywane na czas podróży.
    Jakie macie doświadczenia z ubezpieczeniami przyznawanymi razem z KK?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2011-09-20 22:23:33
    Temat: Re: KK - pytanie o "dodatki"
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Marek wrote:
    > Zastanawiam się czy ubezpieczenia (podróżne, leczenia) dodawane do
    > złotych KK to wartość warta ponoszenia kosztów posiadania tych kart.

    nie sadze

    > Mam pytanie do osób które próbowały z tych "dodatków" korzystać, czy
    > rzeczywiście to działa w sposób "łatwy i przyjemny".

    pewnie dziala dokladnie tak jak napisali drobnym druczkiem, moze z mala
    poprawka na to ile kasy przez ta karte przechodzi, jak blisko wysokiego
    limitu to moze na jakas pierdole oko ktos przymknie

    > Może lepszym
    > rozwiązaniem jest zamiast corocznych opłat za kartę, pieniądze te
    > przeznaczyć na ubezpieczenie podróżne wykupywane na czas podróży.

    zazwyczaj, zakladajac ze znasz swoje potrzeby i pamietasz zeby je
    wykupic

  • 3. Data: 2011-09-21 09:21:31
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Marek" <1...@4...eu> wrote in message news:j5aumi$67u$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > przeznaczyć na ubezpieczenie podróżne wykupywane na czas podróży.
    > Jakie macie doświadczenia z ubezpieczeniami przyznawanymi razem z KK?

    Koszty kart kredytowych mozna wrzucic w koszta firmy i dla tych klientow
    jest to przygptowane.
    Zamiast zaplacic podatek, za te same wydane pieniadze masz ubezpieczenie na
    rok. Jak widzisz w takim przypadku sie to bardzo oplaca. Indywidualnemu
    klientowi, ktory nie moze tego wrzucic w koszta pracy to tylko dodatkowy
    wydatek choc napewno bank nie bedzie miec nic przeciwko temu:)

  • 4. Data: 2011-09-21 19:10:08
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2011 22:55:13 +0200, Marek napisał(a):

    > Zastanawiam się czy ubezpieczenia (podróżne, leczenia) dodawane do
    > złotych KK to wartość warta ponoszenia kosztów posiadania tych kart.

    Wykonanie 60 transakcji rocznie zamiast 36 i 0,9% zamiast 0,5% zwrotu chyba
    jest akceptowalnym "kosztem" ;)

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2011-09-21 19:13:05
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Jak to działa zależy od umowy ubezpieczenia. Raz korzystałem i wszystko było OK.
    Czy się opłaca - policz ile cię kosztuje rocznie ubezpieczenie KL, porównaj to z
    ceną karty (czasem darmo - Polbank) i dokonaj wyboru.
    Przy krótkich wyjazdach nie zawsze się pamięta o wykupieniu ubezpieczenia, a
    wypadki chodzą po ludziach.
    Sprawdź też kwotę ubezpieczenia. Czasem warunki są śmieszne, a czasem mają sens.

    MichalL

  • 6. Data: 2011-09-21 20:26:37
    Od: Marek <1...@4...eu>

    W dniu 2011-09-21 21:10, Robert Kois pisze:

    > Wykonanie 60 transakcji rocznie zamiast 36 i 0,9% zamiast 0,5% zwrotu chyba
    > jest akceptowalnym "kosztem" ;)

    Wiele KK nie daje żadnych zwrotów.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2011-09-23 05:33:01
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 20 Wrz, 22:55, Marek <1...@4...eu> wrote:
> [...]
    > przeznaczyć na ubezpieczenie podróżne wykupywane na czas podróży.
    > Jakie macie doświadczenia z ubezpieczeniami przyznawanymi razem z KK?

    Bardzo często zdarza mi się korzystać z ubezpieczeń podróżnych
    dołączonych do kart. Powiem tak. Warunki tych ubezpieczeń są o niebo
    lepsze niż tych, które możemy kupić na rynku. Oczywiście są i wyjątki,
    bo zarówno Chartis Europe jak i Elvia sprzedają prawie to samo na
    rynku klientom indywidualnym co mamy na kartach.
    Najczęściej zdarzają mi się przypadki opóźnienia w dostarczaniu bagażu
    oraz opóźnienia lotów. Z pomocy medycznej korzystałem, na szczęście,
    tylko dwa razy.