  • 1. Data: 2006-07-11 16:34:39
    Temat: KK pod zastaw lokaty - gdzie?
    Od: "Pawlo" <p...@p...onet.pl>

    Które banki oferują kartę kredytową pod zastaw lokaty (bez dodatkowych
    formalności typu oświadczenie/zaświadczenie o dochodach, stosunek do
    służby wojskowej itp.) ???

    Przeglądając archiwum wyczytałem, że MultiBank.
    Gdzie jeszcze otrzymam taką KK?

  • 2. Data: 2006-07-11 17:01:27
    Temat: Re: KK pod zastaw lokaty - gdzie?
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Przeglądając archiwum wyczytałem, że MultiBank.
    > Gdzie jeszcze otrzymam taką KK?

    BPH

    Darek

  • 3. Data: 2006-07-11 17:01:39
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e90juv$30o6$1@news2.ipartners.pl, *Pawlo* wrote:
> [...]
    > służby wojskowej itp.) ???
    >
    > Przeglądając archiwum wyczytałem, że MultiBank.

    Pekao SA mi swego czasu proponowal.
    W mBanku jak porobisz troche regularnego obrotu na rachunku to powinni ci
    zaproponowac karte za podpis - u mnie wystarczylo w ciagu 3 miesiacy
    poprzelewac te same pieniadze :-)

    --
    darnok

  • 4. Data: 2006-07-11 17:37:28
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    ING

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 5. Data: 2006-07-11 18:07:42
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Gdzie jeszcze otrzymam taką KK?

    BPH - Visa Credit (silver i gold) i bursztynowa Karta Kredytowa.

    pozdrawiam
    @dams

    --
    www.bankpocztowy.com.pl

  • 6. Data: 2006-07-11 18:08:54
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Przeglądając archiwum wyczytałem, że MultiBank.
    > Gdzie jeszcze otrzymam taką KK?

    > Gdzie jeszcze otrzymam taką KK?

    BPH - Visa Credit (silver i gold) i bursztynowa Karta Kredytowa.
    tutaj masz porównanie z kilku banków:
    http://kredyt.org.pl/kartykredytowe/0/1/

    pozdrawiam
    @dams

    --
    www.bankpocztowy.com.pl

  • 7. Data: 2006-07-11 18:16:09
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pawlo" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > służby wojskowej itp.) ???
    >
    > Przeglądając archiwum wyczytałem, że MultiBank.
    Citi wydaje na pdst. salda rachunku, ale chyba trzeba miec konto > pół roku

  • 8. Data: 2006-07-11 18:17:15
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > służby wojskowej itp.) ???
    >
    > Przeglądając archiwum wyczytałem, że MultiBank.

    Multibank, polecam. Wezmiesz kk pod zastaw lokaty (zero formalnosci), a za
    trzy miechy pojdziesz do innego banku i na podstawie historii kk z
    Multibanku, dadza Ci kk z wiekszym limitem, a z karty i lokaty w Multibanku
    bedziesz mogl zrezygnowac :)

    Pozdrawiam,
    Sebastian.

  • 9. Data: 2006-07-11 19:19:35
    Od: Jacek Swiesciak <n...@s...invalid>

    Dnia Tue, 11 Jul 2006 20:16:09 +0200, Seba napisał(a):

    > Citi wydaje na pdst. salda rachunku, ale chyba trzeba miec konto > pół roku

    Przypuszczam, że raczej wpływów/obrotów, bo na podstawie salda dostałbym
    jakieś pięć złotych limitu ;)

    --
    Jacek

  • 10. Data: 2006-07-11 19:35:37
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Swiesciak" <n...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Przypuszczam, że raczej wpływów/obrotów, bo na podstawie salda dostałbym
    > jakieś pięć złotych limitu ;)
    >
    > --
    > Jacek

    nie, chodzi o saldo depozytow terminowych i inwestycji w fundusze, obroty na
    rachunku biezacym ich malo interesuja (poza wplywami z tyt. wynagrodzenia)