    From: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK odmowa. Jakie formalności
    Date: Fri, 20 May 2005 18:07:01 +0200

    On 5/20/2005 5:05 PM, yayco wrote:
    > 2005-05-20 16:39- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Catbert, gdy pisał(a):

    (...)

    > Bardzo pięknie, ale to nie jest odpowiedź na moje pytanie.
    > IMHO nie ma ustawowego zastrzeżenia formy pisemnej (mogę się mylić,
    > dlatego pytam), a zatem wszystko zależy od regulaminów poszczególnych
    > banków.
    > Co do dobrych obyczajów i bełkotliwego języka - pełna zgoda, ale to nie
    > to samo co obowiązek prawny.
    > Co do lektur, to (z racji wiosny) Paragraf 22 wydaje mi się bardziej
    > adekwatny...

    Sprawa odmowy w regulaminach jakby nie istnieje (bank może odmówić etc.
    i nic poza tym) - i o ile wiem, nigdzie nie ma literalnego zapisu, że
    odmówić należy na piśmie - prawnie bank jest "kryty" - jakby co odpisze,
    że nie, a analizował długo i wnikliwie...

    Możnaby pokusić się o próbę zmontowania jakiejś konstrukcji na bazie kc,
    prawa bankowego etc. - co i tak przy kulturze prawnej, z jaką mamy do
    czynienia byłoby mało skuteczne.

    Miłego weekendu:

    Catbert