  • 11. Data: 2005-02-01 10:24:44
    Temat: Re: KK mBank Promocja - zenada
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:

    > BPH. Wystarczy odpowiedni obrót na karcie

    oraz MultiBank :)

  • 12. Data: 2005-02-01 10:25:27
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    mm wrote:

    > oraz MultiBank :)

    Też wznawiają bez opłaty za odpowiedni obrót?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 13. Data: 2005-02-01 10:29:32
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>

    Postać zwana Glenn wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <g...@b...pl> taki oto post :

    > Masz słabe rozeznanie w cenach kart. Biorąc pod uwagę ceny
    > standardowe, to te 58 PLN to nie jest dużo. Tyle, że korzystając z
    > nieustannych promocji w innych bankach można mieć KK za darmo nie
    > wysilając się zanadto.

    Masz rację, koszt wydania karty może być 0 zł, ale karta nie jest za darmo
    :DD
    Zawsze są jakieś opłaty dodatkowe np: W City obowiązkowe ubezpieczenie, w
    innych bankach do karty musi być rachunek, które tez jest płatny nie
    wspominam o oprocentowaniu i grace period ...itd itd.... uwierz mi, mBank
    ma natańsze karty na rynku.... :)
    Jeśli chodzi o nie wysilanie się to fakt, można zmieniać karty jak
    rękawiczki, ale sumując czasy oczekiwania/rezygnmacji/wyrabiania zjedz ci
    co najmniej miesiac rocznie.
    A tak się składa że rozeznanie to ja.... ehhh never mind :)

    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]
    [ GG: # 3486813 ]
    [ zmień club na klub ]

  • 14. Data: 2005-02-01 10:35:44
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Marcin 'Zyga' Rudnicki <z...@c...chip.pl> wrote:

    > Cieszę się że taki klient jak plusz i ja są w mBanku. My jesteśmy
    > realistami i umiemy liczyć np to że mamy najtańsze karty kredytowe na
    > rynku i możemy zapłacić 58 zł rocznie. i to dalej jest najtaniej na rynku.

    Najtaniej, to jest 0zł :P To raz.
    2. debilzm mBanku polega na tym, ze jesli klient zrezygnuje i złoży nowy
    wniosek to dostanie KK za free. Czyli koszty dla banku są spooooooro większe
    niż te 58zł. Sam czas pracy analityka + prowizja dla agenta etc...
    3. sa banki które dają wznowienie za free - przy spełnieniu pewnych obrotów
    na karcie.

  • 15. Data: 2005-02-01 10:36:39
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:

    > Też wznawiają bez opłaty za odpowiedni obrót?

    Tak. Wystarczy zadzwonić na multilinie lub zgłosić to w oddziale.

  • 16. Data: 2005-02-01 10:37:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Masz rację, koszt wydania karty może być 0 zł, ale karta nie jest za
    > darmo

    Eeeee?

    > Zawsze są jakieś opłaty dodatkowe np: W City obowiązkowe
    > ubezpieczenie,

    To w Citi - w innych bankach tego nie ma.

    >w innych bankach do karty musi być rachunek, które tez
    > jest płatny

    A w których to, jeśli łaska? Bo z tego co ja wiem mbank jest wyjątkiem,
    który "zmusza" do posiadania RORu (na razie bezpłatnego).

    >nie wspominam o oprocentowaniu i grace period ...itd
    > itd....

    Są karty o niższym % i dłuższym GP i są za darmo.

    >uwierz mi, mBank ma natańsze karty na rynku.... :)

    Nie ma. To, że ty nie znasz tańszych ofert nie oznacza, że nie istnieją.

    > Jeśli chodzi o nie wysilanie się to fakt, można zmieniać karty jak
    > rękawiczki, ale sumując czasy oczekiwania/rezygnmacji/wyrabiania
    > zjedz ci co najmniej miesiac rocznie.

    W mbanku na pewno.

    > A tak się składa że rozeznanie to ja.... ehhh never mind :)

    No właśnie widzę to Twoje "rozeznanie".

    przyszłość/ Woody Allen

  • 17. Data: 2005-02-01 10:38:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Tak. Wystarczy zadzwonić na multilinie lub zgłosić to w oddziale.

    Jaki obrót jest potrzebny do bezpłatnego wznowienia?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 18. Data: 2005-02-01 10:42:22
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > VC 1000zl
    > VG 2000zl
    > VP 3000zl
    > *średni obrót z ostatnich 6 miesięcy.
    > *można to zgłosić przed lub po wznowieniu karty.
    > *dotyczy oczywiście k.kredytowych :)

    Dzięki :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 19. Data: 2005-02-01 10:43:23
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

  • 20. Data: 2005-02-01 10:50:52
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie ma sprawy :) A co chcesz zmienić KK mB na Multi ?:)

    Zobaczymy jaka będzie oferta KK na wiosnę - na razie kartę mam opłaconą więc
    z niej korzystam :-)

    przyszłość/ Woody Allen