  • Data: 2005-02-01 09:53:44
    Temat: Re: KK mBank Promocja - zenada
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@n...spam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przenieś ten limit do innego banku:)
    > w mBanku lepsze towarzystwo zostanie :)
    >
    > niby socjalizm się skończył, a wiele osób nadal uważa, że wszystko za
    > darmo
    > się należy
    > bank nie jest instytucją charytatywną, a promocje są po to, aby nowych
    > klientów przyciągać

    towarzyszu, nie wiem czy wiecie, ze sa takie banki i takie kraje gdzie sie
    uzytkownikowi do KK doplaca, zeby tylko wzial i uzywal (intensywnie)... wiec
    wydawanie KK za darmo, to zaden luksus imho, a jedynie minimum
    przyzwoitosci...
    ale to dobrze, ze sa tacy kolesie jak Ty, moze dzieki nim mBank nie zginie
    :)

    MAd Hat
    ter