  • Data: 2012-10-16 22:55:48
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.10.2012 18:02, www2 wrote:
    > To Twoja interpretacja. Ja mam email z imieniem i nazwiskiem pracownika mBanku,
    ktory twierdzi ze mozna wziasc udzial (zgodnie z cytatem powyzej w moim poscie). No
    ale Ty i neoniusz wiecie lepiej. Ja sie wolalem zapytac i mam "podkladke".

    I myslisz, ze kogos bedzie obchodzic pozniej ta twoja "podkladka"? Naucz
    sie lepiej zawijac wiersze, bo smiecisz.

    Z forum mbanku:

    "No więc, ja miałem kartę (te złotą rybkę), którą im wypowiedziałem
    jakoś w 2009 czy 2008 roku
    i jest tak. Cóż, jak widzę widzę, rąbanie klientów mBank ma lepiej
    opanowane niż ci drwale z reklamy

    Witam,

    w odpowiedzi na Pana pytanie dotyczące regulaminu promocji, chciałbym
    poinformować, iż w związku z tym, że posiadał Pan już w mBanku kartę
    kredytową, to mimo wypowiedzenia umowy danej karty nie może Pan
    skorzystać z danej promocji.

    Mam nadzieję, że powyższe informacje będą dla Pana pomocne.

    Pozdrawiam
    Wydział Obsługi Klientów mBanku
    Biuro Obsługi Klientów
    "