  • Data: 2012-10-19 21:34:19
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: adamus120 <q...@u...narkive.com> szukaj wiadomości tego autora

    Też mi się wydawało, że wszystko jedno jak się wchodzi. Zamówiłem kartę bezpośrednio
    z systemu transakcyjnego. Podpisałem umowę. Potem okazało się, że zamówiłem zwykłą
    kartę bez promocji z kindlem :( Konsultant poinformował że nic już nie da się zrobić
    i kindla nie otrzymam. Także zostaje wysłać wniosek o rozwiązanie umowy :)
    --
    adamus