  • Data: 2012-10-24 12:02:51
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: MrMrooz <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 października 2012 19:22:52 UTC+2 użytkownik quiris napisał:
    > Mam pięć bardzo ważnych dla mnie (i myślę, że dla wielu innych biorących udział w
    tej promocji) pytań do osób, które wzięły udział w tej promocji oraz posiadały
    wcześniej dostęp do systemu transakcyjnego:

    > 1) Czy podczas wypełniania formularza (tego, po zalogowaniu się do systemu
    > transakcyjnego) w sekcji "Oświadczenia" mieliście formułkę dotyczącą wyrażenia >
    zgody na przetwarzanie danych osobowych przez mBank w celach promocyjnych i
    > marketingowych?
    nie pamiętam, wydaje się że było tylko info/opcja o ubezpieczeniu spłaty

    > 2) Czy zapisaliście sobie na dysk umowę (w formacie PDF), która była dostępna > do
    pobrania podczas akceptacji umowy kodem SMS?
    Tak

    > 3) Czy porównaliście zapisy umowy, którą zapisaliście przy akceptacji kodem
    > SMS z umową, którą otrzymaliście pocztą tradycyjną?
    Teraz tak :-)

    > 4) Czy zauważyliście jakiekolwiek różnice pomiędzy tymi dwoma egzemplarzami
    > umowy? W szczególności interesuje mnie, czy w par. 8 macie osiem punktów, czy >
    jedenaście?
    W pdf-ie mam 8, na papierze 11 :-)

    > 5) Czy w umowie, którą akceptowaliście SMS, była w jakimkolwiek punkcie tej umowy
    informacja o tym, że wyraziliście zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez mBank
    w celach promocyjnych i marketingowych?
    Nie ma tego i na papierze mam zaznaczone że nie wyraziłem zgody.

    Jak dzwoniłem do mBanku, jedna osoba powiedziała, że nie wyraziłem zgody a to był
    warunek wzięcia udziału w promocji na kindle. Potem zostałem przełączony do doradcy i
    tam uzyskałem potwierdzenie, że podpisując umowę, wyraziłem zgode automatycznie bo
    się nie dało nie wyrazić i że dostanę kindla.

    Ale jak teraz widzę papier, to mam wątpliwości.

    Pozdrawiam
    Michał M