  • Data: 2012-10-13 13:42:26
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: Aetius <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie zawnioskowałeś o zbyt małą kwotę.

    Mogę potwierdzić, że to jest powód - przy 2 tys. miałem tak samo, przy 3 tys.
    pojawiła się MC Miles&More.

    Z innych haczyków - by default przy składaniu wniosku jest zaznaczone "W przypadku
    wydania karty kredytowej wnioskuję o przystąpienie do Ubezpieczenia Spłaty Karty
    Plus." (zauważenie tego i zaznaczenie "Nie" wymaga przewinięcia ekranu, łatwo jest
    tego nie zauważyć).