  • Data: 2003-04-24 06:30:46
    Temat: Re: KK mB info ;)
    Od: "Dave" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rewolucji nie ma ale jest pare istotnych plusow:

    1. Rozliczanie w Euro - to ma szanse chwycic i mi sie bardzo podoba.
    2. Dluzszy grace period choc minimalnie (ciekaw jestem kiedy banki odwaza
    sie na grace period np. 100 dni ?)
    3. Jakies ubezpieczenia (platne ?)

    Ciekawi mnie jeszcze ile beda kosztowac karty dodatkowe bo ja zawsze jak
    wyrabiam karte sobie to kupuje tanio do tego konta karte dodatkowa.
    Jesli bedzie podglad przez internet i mozliwosc splaty automatycznej z
    ekonta 100% w GP to oferta bedzie naprawde niezla.
    Oby diabel nie tkwil w szczegolach i dopoki nie bedzie pelnej TOiP ciezko od
    razu wydac werdykt.

    D.