  • Data: 2003-04-24 22:17:53
    Temat: Re: KK mB info ;)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Witek" <w...@p...onet.fi> writes:

    > No nie przesadzaj ! KK mB moze nie bedzie rewelacyjna, ale IMHO to calkiem
    > sympatyczna karta: 1.Euro,

    Trzeba tylko sprawdzic, czy przypadkiem kursy sprzedazy euro nie beda
    takie, ze VISA z przewalutowaniem euro->USD bylaby tansza. Prawdopodobne.

    > 2.kanały dostepu,

    Do karty kredytowej? To akurat najmniej potrzebne przy KK, to nie rachunek
    biezacy, z ktorego robi sie przelewy itd.

    > 3. dosyc ciekawa, tania i
    > miedzynarodowa VE,

    No coz, dla mnie w kartach nie ma wiele ciekawego.
    Tania to ona specjalnie nie jest.

    > 4. rozsadne oprocentowanie,

    To w ogole bez znaczenia.
    Choc przy 17% zapewne wiele osob moze tego uzywac - przy 40% chyba
    nieliczni.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator