  • Data: 2003-04-24 15:10:40
    Temat: Re: KK mB info ;)
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mam nadzieję że nie na zasadzie zastępowania Amexem Visy ! Bo się możesz
    > zdziwić w jak niewielu miejscach zapłącisz amexem w Polsce !

    Chyba masz dosc nieaktualne informacje na temat akceptowalnosci AmEx'a....
    jest znacznie lepiej niz Ci sie wydaje: Orlen, Shell, Pizza Hut, PZU,
    MediaMarkt, Leroy Merlin, Carrefour...zreszta prawie wszystkie supermarkety
    i sklepiki wokol nich w tzw. mall' ach czy tez galeriach handlowych...
    Ogolnie nie mam najmniejszego problemu, zeby przepuscic moj limit :)

    MAd Hat
    ter