    From: "Artur O." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK - jaka polecacie?
    Date: Mon, 14 Jan 2002 08:27:22 +0100

    Użytkownik "wkg" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a1mq26$1dk$1@news.tpi.pl...
    > Znowu madrala wie lepiej co ja reprezentuje i co mysle. I nie czyta postu.
    >
    > Otóż objasniam w slowach prostych :
    >
    > Czyja wlasnoscia chwilowo jest dany bank to czesto wiemy. My wiemy.
    > Ale nie wie sklepikarz we Francji, Hiszpanii czy Grecji, szczegolnie taki,
    > co uzywa zelazka.

    Jakie to ma znaczenie ? Uzywalem karty BOG-BG daleko od Polski, z zelazkiem
    i nie mialem zadnego problemu. Jesli Ty miales moze byla to kwestia Twojej
    twarzy i zachowania a nie karty.

    Czytaj, mistrzu czytaj uwaznie posty na które odpowiadasz.
    > I zacznij mysleć zanim zaczynasz fikać :))

    Po slownictwie widac dokladnie to co napisalem powyzej.

    > Nie ustosunkowales sie zreszta do kwestii dostarczenia nowej karty w
    zamian
    > za zgubiona czy zastrzezona.

    To na jaki watek odpowiadam to moja sprawa. Widocznie nie wszystkie Twoje
    wypociny mnie interesuja.

    > Widzisz, pieniadze, to dosyc powazna sprawa, tu trzeba czasem pomyslec,
    > pomyslec chlodno. Troche policzyc. Troche poczytac regulaminy. Demagogia
    nie
    > Ci pomoze. Po prostu

    Obawiam sie ze slowo demagogia roznie rozumiemy. dla mnie demagogia jest
    wciskanie ze jak cos ma znana nazwe to jest lepsze.