  • 1. Data: 2003-04-14 18:44:54
    Temat: KK Raffi dla pracownikow SGH za friko
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Na SGHu porozwieszane sa reklamowki Raffiego, ze kazdy pracownik SGHu
    moze za friko w pierwszym roku dostac ich KK.

    Calkiem ciekawa propozycja.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-04-15 06:51:25
    Temat: Re: KK Raffi dla pracownikow SGH za friko
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:b7eve5$6mt$1@news.onet.pl...
    > Na SGHu porozwieszane sa reklamowki Raffiego, ze kazdy pracownik SGHu
    > moze za friko w pierwszym roku dostac ich KK.
    >
    > Calkiem ciekawa propozycja.

    w sumie to nie tylko SGH
    chyba w wielu firmach złożyli taką propozycję

    ja się tylko obawiam czy brać kolejną kartę, bo jak skończy się zdolność
    kredytowa (której już i tak chyba nie mam) to nie dostanę złotej rybki
    mBanku :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-04-15 09:41:38
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    >
    > ja się tylko obawiam czy brać kolejną kartę, bo jak skończy się zdolność
    > kredytowa (której już i tak chyba nie mam) to nie dostanę złotej rybki

    Na SGGW Citi wciska Vise na promocyjnych warunkach - nie trzeba mieć 2,5
    kPLZ żeby ją dostać, ale ja skusiłem się na MC silver z PKO BP

  • 4. Data: 2003-04-15 17:37:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> wrote in message

    > Na SGGW Citi wciska Vise na promocyjnych warunkach - nie trzeba mieć 2,5
    > kPLZ żeby ją dostać, ale ja skusiłem się na MC silver z PKO BP

    Tzn. jak wciska? ;)

    Maciej

  • 5. Data: 2003-04-16 07:14:34
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    dokładnie to doradca d/s kart kredytowych z Recon Direct Sales sp. z o. o.
    Autoryzowany Agent Citibank.
    Znajomi dostali mimo, że dużo im brakuje do 2,5 kPLZ