  • 11. Data: 2003-01-31 15:05:42
    Temat: Re: KK RB czy Multi ? (dylemat)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 31 Jan 2003 15:13:48 +0000, Kulka <r...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Ja gdy pierwszy raz miałem w rękach KK Multi kumpla musiałem się
    >powstrzymywać przed wyrażeniem dezaprobaty z powodu tej miękkości (a sam
    >go na tę kartę i konto w Multi namówiłekm, hihi).

    Na prawade nie rozumiem co macie na mysli. Nie widze istotnej roznicy
    we wlasciwosciach plastku miedzy KK Multi a innymi kartami. A troche
    ich do porownania mam :)
    Moze jest co najwyzej odrobinke bardziej elastyczna ale to bardzo
    subtelna roznica (jesli wogle nie jest to zludzene zasugerowane Twoim
    postem, bo wczesniej uwagi na to nie zwrocilem a na co dzien tej karty
    uzywam) :)
    Pamietajcie, ze wymiary kart (razem z gruboscia) sa precyzyjnie
    okreslone. Takze ich parametry fizyczne sa pewnie dosc dokladnie
    zdefiniowane. A producenci plastikow musza miec odpowiedni certyfikat
    organizacji platniczej, z ktorej logo plastiki beda produkowac.
    Wiec bylo by co najmniej dziwne gdyby jakies karty istotnie tu
    odbiegaly od standardow.

    >Jeszcze jedno - czy zdjęcie do KK musi być na papierze fotograficznym?
    >Do żółtej karty bardziej pasowałoby zdjęcie po obróbce np. w sepii :-)

    O jaka zolta karte chodzi ? Zolta to jest KK Lukasa. W Multi moze by
    co najwyzej zlota :).

    A co do konretnyc hroznci miedzy Muylti a RB to warto zwrocic uwage na
    uvezpiezneiea. W Multi obejmuje ono kwote do limitu karty w RB
    natomiast do 4kzl (VC) i 8kzl (VG).
    Wiec przy limicie ponizej 4kzl mozna uznac KK RB za brezpieczniejsza
    ale przy wiekszych limitach bezpieczenstwo drastycznie maleje. A
    przeciez zlote karty moge miec limity i z 50 kzl.
    Bardzo przyjemna funkcja jest tez automatyczna splata karty z RORu w
    Multi.

    Wyglad to juz sprawa subiektywna wiec komentowac nie bede :). Ale
    ciekawi mnie ilu klientow tak na prawde jako istotny parametr bierze
    pod uwage wyglad karty. Jakies badania trzeba by przeprowadzic :). Ale
    nie na pbb bo to malo reprezentatywna probka :)),

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 12. Data: 2003-01-31 15:13:48
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Szymon Marjanski napisał:

> [...]

    Jeszcze jedno - czy zdjęcie do KK musi być na papierze fotograficznym?
    Do żółtej karty bardziej pasowałoby zdjęcie po obróbce np. w sepii :-)

    Tomek

  • 13. Data: 2003-01-31 15:59:02
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik k...@z...pl napisał:
    > w tej chwili można tę opłatę zredukować do 50%
    > jak chcesz mogę CI pomóc :)

    Dzięki, ale też byłem na wycieczce Triady :-))
    A poza karty już mam, zastanawiam się nad przedłużaniem jednej albo drugiej ...

    ________
    Yareck

  • 14. Data: 2003-01-31 16:01:26
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    > Mysle, ze wezma co dasz. I tak idzie na skaner. Poza tym mozesz u
    > fotografa zamowic w sepii.

    Wiem wiem ale już mam zdjęcie i je właśnie chciałbym umieścieć :-)

    Miłego weekendu życzę

    Tomek

  • 15. Data: 2003-01-31 16:13:29
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 31 Jan 2003 16:45:42 +0000, Kulka <r...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Więc dlaczego zarówno VE jak i VC robią bardzo pozytywne wrażenie
    >"solidnej" karty a KK sprawia wrażenie karty rabatowej do warzywniaka? ;)

    Kurcze, jak sobie zlamie karte przez Ciebie to wystawie Ci rachunek za
    duplitat ;)
    Siedzie z VC i KK w rekach i je mietosze :D
    I potrzymuje, ze roznica moze i jest ale minimalna.

    A to co odroznia karty debetowe Multi to brak polysku co moze nadawac
    im powaznego wygladu :)

    >Wiesz, jeśli ktoś płaci dodatkowo ponad 200zł w sumie za sam wygląd to
    >może wymagać, no nie? :-) Ja sie zastanawiam czy przedłużyć Raiffa czy
    >może złożyć wniosek w Multi... Ciekawe, czy Polcard też robi tak często
    >down systemu autoryzacji :-)

    Przeciez to wlasnie KK RB obsluguje Polcard a Multi obsluguje swoja KK
    samo.

  • 16. Data: 2003-01-31 16:45:42
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wojtek Frabinski napisał:

> [...]

    > organizacji platniczej, z ktorej logo plastiki beda produkowac.
    > Wiec bylo by co najmniej dziwne gdyby jakies karty istotnie tu

    Sprawdziłem, grubość tej karty i mojej Raiff niczym sie nie różnią, to
    musi być różnica w rodzaju tworzywa i ewent. tych folii które są
    naklejane przy personalizacji karty...

    > O jaka zolta karte chodzi ? Zolta to jest KK Lukasa. W Multi moze by
    > co najwyzej zlota :).

    No i o takich właśnie mówię :-) Określenie "złota" sugeruje coś
    niesamowitego a wszyscy wiemy że niczego cudownego tam nie ma :-)

> [...]
    > przeciez zlote karty moge miec limity i z 50 kzl.
    > Bardzo przyjemna funkcja jest tez automatyczna splata karty z RORu w

    Poza tematem dyskusji ;-)))))) Ale właśnie dlatego chciałbym KK Multi.
    Zwłaszcza że mam tam konto już ponad rok i jest OK (zwłaszcza system
    transakcyjny).

  • 17. Data: 2003-02-01 01:07:15
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wojtek Frabinski napisał:

    > A to co odroznia karty debetowe Multi to brak polysku co moze nadawac
    > im powaznego wygladu :)

    Rzeczywiście, to chyba to powoduje ten efekt :-) Ta matowa folia:-)

    > Przeciez to wlasnie KK RB obsluguje Polcard a Multi obsluguje swoja KK
    > samo.

    No właśnie, mam teraz KK RB ale nie mam pojęcia kiedy nie autoryzują, za
    to Multi zawsze wcześniej to ogłasza więc jest wrażenie takie, jakby w
    Multi ciągle były przerwy :-)

    Tak swoją drogą to niezły kanał jeśli w nocnym klubie zabraknie gotówki,
    niewiele weekendów ma autoryzaję non-stop :-))) I do bankomatu nie
    bardzo jak skoczyć :(

    Tomek

  • 18. Data: 2003-02-03 12:38:20
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Kulka" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > Tak swoją drogą to niezły kanał jeśli w nocnym klubie zabraknie gotówki,
    > niewiele weekendów ma autoryzaję non-stop :-))) I do bankomatu nie
    > bardzo jak skoczyć :(

    Do kart Visa MultiBanku (i nie tylko MultiBanku) jest coś takiego jak
    autoryzacja zastępcza (STIP). Umożliwia ona zapłatę kartą nawet podczas
    braku kontaktu z bankiem wydawcą.

    K. Kowalski