  • Data: 2003-04-09 10:36:11
    Temat: Re: KK PKO - skroili mnie w bialy dzien!!!
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Kowalski <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    news:b70hii$vnk$1@news.polbox.pl:

    > Na tym, że jak jedziesz na urlop to nie martwisz się ile wziąć ze sobą
    > pieniędzy.

    To jest najmniejszy problem do zmartwień. Biorę tyle, ile uważam że jest
    mi potrzebne, a karta stanowi dla mnie tylko rezerwę na wypadek jakichś
    niespodziewanych okoliczności.

    > Aaaa, to te słynne 5 minut :-))) W życiu nie udało mi się chyba dojść
    > do takiego poziomu.

    Tobie może nie, natomiast mnie wielokrotnie zdarzało się stać za kimś,
    kto "doszedł do takiego poziomu".

    > Ooo, a gdzie tak dają?

    A ja spytam inaczej: Gdzie nie dają? Bo przy dużych zakupach, to nawet w
    Mediamarkcie dostawałem bonifikatę.

    > Uważaj bo ktoś z bankowców Cię sprawdzi w BIKu ;-))))

    > A kiedy ma sens?

    Jak na razie rzadko ma sens, więc i rzadko używam. Gdy pojawi się karta
    o której pisałem, to będę używał częściej.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)