  • Data: 2003-04-09 11:04:52
    Temat: Re: KK PKO - skroili mnie w bialy dzien!!!
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof K. Maj napisał:

    > Żeby Ci ten klin głowy nie rozsadził, to powiem Ci, że w M-M nie
    > zapłacisz kartą, podobnie jak w wielu innych sklepach, mających ceny
    > niższe niż konkurencja.

    A moze trzeba po prostu sprobowac? Ja w MM _zawsze_place_karta_ (co
    prawda rzadko tam chodze, ale jak juz pojde i cos wybiore to place
    karta, bo generalnie nie nosze ze soba gotowki, poza jakimis drobnymi
    kwotami, np. na lody). Kupowalem zarowno jakies duperelki za male
    kilkadziesiat zlotych, jak i sprzet AGD za kilkaset.

    Bartol