  • Data: 2003-04-09 07:19:31
    Temat: Re: KK PKO - skroili mnie w bialy dzien!!!
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co ma piernik do wiatraka? Na czym ma niby polegać komfort używania
    > karty kredytowej?

    Na tym, że jak jedziesz na urlop to nie martwisz się ile wziąć ze sobą
    pieniędzy.

    > Na tym, że gdy chcę kupić lody, to sprzedawca nie przyjmuje płatności
    > kartą?

    Kartą za lody? Uprawiasz IMHO demagogię :-)

    > Czy też na tym, że gdy w supermarkecie kupuję parę drobiazgów, to
    > blokuję kasę na 5 minut?

    Aaaa, to te słynne 5 minut :-))) W życiu nie udało mi się chyba dojść do
    takiego poziomu.

    > A może na tym, że gdy kupuje pralkę, lodówkę,
    > telewizor (niepotrzebne skreślić), to przy płatności gotówką zawsze
    > dostanę te 5% upustu, a płacąc kartą - już nie.

    Ooo, a gdzie tak dają?

    > Niektórzy zachwycają się grace-periodem, ale ile można dzięki temu
    > zaoszczędzić?

    Niewiele - zgadzam się, że dziś zupełnie nie o to chodzi.

    > Może to jest ważne dla kogoś, kto nie umie ograniczyć
    > swoich wydatków, ciągle jest na minusie i żyje od pierwszego do
    > pierwszego, ale ja akurat do takich nie należę.

    Uważaj bo ktoś z bankowców Cię sprawdzi w BIKu ;-))))

    > Jeśli sądzisz, że jestem wstecznikiem bojącym się nowości, to też jesteś
    > w grubym błędzie - ja po prostu umiem liczyć, a dodatkowo jestem odporny
    > na ogłupiającą reklamę. Używam kart płatniczych, ale tylko wtedy, gdy ma
    > to sens.

    A kiedy ma sens?

    > Natomiast gdyby jakiś bank zaoferował mi na
    > rozsądnych warunkach debetową kartę płatniczą nominowaną w euro i
    > przywiązaną do takiego samego konta dostępnego przez internet, to na
    > pewno bym taką kartę wziął.

    Fakt. Ale może jeszcze w tym roku przynajmniej 2 banki wprowadzą takie
    karty.

    > Mam nadzieję, że teraz już dotarło do ciebie, że ze swoim tekstem
    > walnąłeś jak kulą w płot.

    Myślę, że tamten tekst był raczej ironiczno-satyryczny. Czy w Internecie
    połowa osób musi mieć świra na swoim punkcie???

    K. Kowalski