  • Data: 2003-04-08 12:33:00
    Temat: Re: KK PKO - skroili mnie w bialy dzien!!!
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jasne. Po co jezdzic samochodem (przeciez na kazdym kroku kroja na
    > benzynie i serwisie), jesli mozna furmanka, nie psuje sie, kon sie naje
    > na lace przy drodze, po co korzystac z telefonow komorkowych (przeciez
    > na kazdym kroku kroja na oplatach, szczegolnie w roamingu), jesli mozna
    > poszukac budki telefonicznej, po co nosic przy sobie pieniadze (przeciez
    > kroja ludzi z pieniedzy na kazdym kroku), jesli mozna wejsc do sklepu,
    > wziac co sie chce, a jako zaplate walnac sprzedawce bejsbolem w leb?
    > Jaki swiat bylby piekny bez tych wszystkich udziwnien majacych podobno
> [...]

    ROTFL! :-) poszło na prhn ;-)
    Ja nie do końca rozumiem o co chodzi z tymi 10%. Jakoś jak jeżdżę do Londynu
    czy Essen to robię zakupy i tak w takich sklepach gdzie można płacić
    kartami. Być może w jakiejś Turcji ma to znaczenie (zakup dywanu?).
    Niemniej średnio mnie interesuje, że zamiast 2000 zł wydam np 2050 albo
    nawet 2100 zł - ale mam święty spokój.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski