  • Data: 2003-04-07 16:13:54
    Temat: Re: KK PKO - skroili mnie w bialy dzien!!!
    Od: Wladyslaw <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Spokojnie. Jaka karta i co na ten temat mówi regulamin?
    >Bo wg wszelkich znaków na niebie i na ziemi to co my tu na tej grupie
    >nazywamy KK PKO BPSA jest przeliczane bezpo?rednio z EUR na PLN.
    =======
    a ja mam na wydruku tak:
    zakup za 99e (tylko przyklad)
    przeliczyli na dolarki wyszlo 111.47
    i cholernicy :) wzieli i policzyli sobie dolarka na dzien 31.03.03 za
    skromna sumke: 4.1351...
    wiec kalkulator mi mowi ze te 99euro zaplacilem nie jak powinienem 99
    x 4.38zl (owczesny kurs euro) = 433.62
    ale UWAGA: 111.47$ x 4.1351 = 460 zl ...

    ZROWO.. na skroic prawie 10% !
    qrna ostatni raz cokolwiek kupowalem za pomoca karty,, no w bialy
    dzien, po prostu bez zadnego zazenowania kroja jak i ile im sie podoba
    :((

    ---- ale ja nadal nie o tym:)
    zalezy mi na info dotyczacym tej opcji ze wyciagam saobie kase
    bezposrednio z kasy banku i nie daje im szansy za to by sobie to na
    dolarki po kursie z m marsa przeliczali .... LECZ nie wiem czy moze
    sobie znowu to policza po swojemu i z wyjetych 1800 wyjdzie 2000 do
    oddania?

    poratujcie plis .. qrna deko sie podlamalem.. :(