  • Data: 2003-04-07 16:58:57
    Temat: Re: KK PKO - skroili mnie w bialy dzien!!!
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wladyslaw <w...@p...onet.pl> writes:

    > proste przeliczenie:
    > bylem glupi i zapodalem sobie z tej karty kupujac w niemcach zabawek
    > za 379euro -- gdybym byl qrna mniej glupi i kupil te euro w kantorze
    > za owczesna cene 4.38 kosztowalo by mnie to 1660 PLN
    >
    > a co robia zlodzieje z KK?, przeliczaja sobie to tam i z powrotem na
    > dolarki, i ile wychodzi? 1660 zaminia sie jak za dotknieciem
    > magicznej paleczki na 1770 ... QRNA alem sie wq.. :(

    Troche duza roznica jak na samo EUR->USD->EUR, zwlaszcza, ze to pierwsze
    jest po kursie VISA. Moze akurat euro bylo drozsze?

    > pytaniem - najlepiej do userow PKO VISY .... czy jesli wyciagne sobie
    > ta kase bezposrednio z okienka kasy ... to oprocze tego ze PKO sam z
    > siebie skroi mnie na 3% tej sumy, czy BEDA TO jeszcze przeliczac tam i
    > z powrotem na dolarki, tak by wyszlo co najmniej ze 200 zl wiecej?

    W (praktycznie) kazdym banku kupujesz walute po kursie sprzedazy waluty,
    ile to bedzie %, to nie wiem, ale mozesz sprawdzic w tabelach.

    KK to inna bajka, tam masz dwukrotne przewalutowanie.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator