eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Open z Getinu (czy jak ona teraz tam nazywa się) › Re: KK Open z Getinu (czy jak ona teraz tam nazywa się)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!cyclone02.ams2!voer-me.highwinds-media.com!peer02.am4!peer.am4.highwinds-
    media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Open z Getinu (czy jak ona teraz tam nazywa się)
    Date: Mon, 26 Sep 2016 16:20:52 +0200
    Message-ID: <6...@4...com>
    References: <c...@4...com>
    <57e8fdaa$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Antivirus: avast! (VPS 160926-0, 2016-09-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 40
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-70-156-193.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1474962305 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5160 89.70.156.193:60328
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 2818454002
    X-Received-Bytes: 2872
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:626584
    [ ukryj nagłówki ]

    Mon, 26 Sep 2016 04:02:52 -0700 (PDT), w
    <5...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Hmm, co do zwrotu kasy w ramach naprawy, to najpierw trzeba ustalić, czy OP został
    z tej stacji wypuszczony z benzyną czy też ON w banku i bez dodatkowego płacenia,
    jedynie na podstawie "transakcja zaakceptowana", czy też musiał zapłacić inną kartą
    albo biletemi NBP ?

    Od klienta wzięto jedynie nr telefonu na wszelki wypadek (system pokazał, że
    kasa została ściągnięta)

    > Bo w sumie czyja ta konsternacja była - klienta czy obsługi ?

    Obu.

    > Tzn. kliencką rozumiem, ale w sprawie tego, że nacisnął, jak nacisnął, a zadziałało
    inaczej, niż się spodziewał - ale kasjer raczej operacji na pin-padzie nie widzi (a
    wręcz nie "raczej", a na pewno nie powinien widzieć) !
    > Chyba że jakaś komunikacja głosowa doszła.

    Poszła -- że będzie potrzeba jeszcze raz wykonać operację, bo nastąpiła
    pomyłka.

    > Jeszcze mam jedno podejrzenie - choć to zależy od tego, na jaką sumę było
    tankowanie - może po naciśnięciu czerwonego anulowała się transakcja stykowa - bez
    drukowania slipa, a zaraz z automatu terminal znów podjął próbę zapłaty - i może
    poszło pikaczem - a < 50zł bez PINu idzie ?
    > Naciągane, ale nie niemożliwe ;>

    Slip się wydrukował -- proszę obciążyć moje konto, podpis niewymagany, kod
    autoryzacji 603283 (1) ( )
    Po jego wydrukowaniu nastąpiła konsternacja obu stron.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1