  • 11. Data: 2002-11-23 15:15:15
    Temat: Re: KK Lukas Banku
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Twoje doświadczenia z zakładaniem KK Lukasa są bardzo zbieżne z moimi, i
    > sytuacja podobna, i tez nie było regularnych wpływów.
    >
    > Bardzo podobno pomagają lokaty (szansa na wysoki limit).

    No to super fajnie... jest tylko jeden szkopul - ostatnio byl
    nawet watek na ten temat - ta karta jest niesamowicie brzydka!!!

    Nie wiecie moze kiedy wrescie zmienia jej wzor tak jak to
    zrobili z VE ?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 12. Data: 2002-11-25 06:14:19
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    Czy ktos moze mi kawa na lawe wyjasnic, czym rozni sie VISA
    ELEKTRON od VISA CLASSIC. Konkretniej o korzysciach wynikajacych
    z posiadania tej drugiej.

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 13. Data: 2002-11-25 06:42:09
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > Czy ktos moze mi kawa na lawe wyjasnic, czym rozni sie VISA
    > ELEKTRON od VISA CLASSIC. Konkretniej o korzysciach wynikajacych
    > z posiadania tej drugiej.

    http://www.karty.pl/info/rodzaje/index.htm
    Warto poczytać...
    Grzegorz

  • 14. Data: 2002-11-25 20:17:28
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Figaro pisze:

> [...]
    > do banku, podszedłem do bardzo miłej pani i po 5 minutach przyjęto ode mnie
    > stosowny wniosek. I uwaga: uwierzono mi na słowo (bez żadnych dokumentów)
    > ile zarabiam, gdzie pracuję i na jakim stanowisku, oraz że nie mam żadnych
    > nie spłaconych kredytów. Dodaję, ze na moje ekonto PRO nie wpływały moje
    > pobory, a jedynie przelewałem tam czsami wolne środki aby regulować nimi
    > płatności przelewami. Po około 11 dniach (fakt ze trochę długo) przysłano
    > mi do domu PIN, a na drugi dzień w Odziale Lukasa odebrałem KK. Była aktywna

    To była reklama. ;-D
    Taka sama w TV kosztowałaby krocie.
    A tak już poważnie, to jako, że miałem identyczną sytuację (tyle, że
    mi sami zaproponowali KK) zastanawiam się dziś czy przypadkiem
    pracownicy Lukas B. nie realizują w ten sposób jakiejś akcji sprzedaży
    KK.
    W każdym bądź razie w regulaminie pisze, że klient ubiegający się
    o KK i posiadający rachunek musi dostarczyć dowód osobisty.
    I w optymistycznej wersji to wszystko!
    Lukas zabezpieczył się w moim przypadku tym, że zadzwonił do mnie do
    pracy i sprawdził czy pracuję :-)

    ___ .
    /)/)( / /
    (/ ^/. _/___/
    (/

  • 15. Data: 2002-11-25 20:17:30
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    a tam użytkownik Wilczek pisze:

    > No to super fajnie... jest tylko jeden szkopul - ostatnio byl
    > nawet watek na ten temat - ta karta jest niesamowicie brzydka!!!
    Nie wiem jak Ty, ale ja się KK nie chwalę ludkom wokół. ;-)
    Dla mnie może przypominać jajecznicę...
    --
    mj

  • 16. Data: 2002-11-26 00:31:04
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Nie wiem jak Ty, ale ja się KK nie chwalę ludkom wokół. ;-)
    > Dla mnie może przypominać jajecznicę...

    Rani po prostu moje poczucie estetyki ;-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 17. Data: 2002-11-30 22:20:51
    Od: mira-s <m...@p...onet.pl>

    On 23 Nov 2002 10:54:17 +0100, m...@p...onet.pl wrote:

    >zalaczam pozdrowienia
    >mkzk

    nie przesadzaj, ja tez jestem zadowolon, od samego poczatku zero
    problemow
    podstawowa sprawa dla banku, to aby klient byl wiarygodny
    ja mialm akurat 2 lokaty :)

    Pozdrowionka
    mira-s