  • 1. Data: 2005-06-24 19:53:13
    Temat: KK ING
    Od: "Albatros" <a...@w...ptak.w.pl>

    Chce zamienic karte kredytowa mBanku na ING. Nie moge sie doszukac jakich
    konkretnie ING wymaga dokumentow, moze ktos mi pomoc ?

    Pozdr
    Albatros

  • 2. Data: 2005-06-24 19:59:51
    Temat: Re: KK ING
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Albatros <a...@w...ptak.w.pl> wrote:

    > Chce zamienic karte kredytowa mBanku na ING. Nie moge sie doszukac jakich
    > konkretnie ING wymaga dokumentow, moze ktos mi pomoc ?
    >
    > Pozdr
    > Albatros

    http://www.ingbank.pl/u235/navi/33233/
    zamiana na uproszczonych warunkach (przynieś 3 ostatnie wyciągi Twojej
    dotychczasowej karty, a dostaniesz ten sam limit)

  • 3. Data: 2005-06-24 20:47:42
    Od: "Albatros" <a...@w...ptak.w.pl>

    Użytkownik "mm" :

    > http://www.ingbank.pl/u235/navi/33233/
    > zamiana na uproszczonych warunkach (przynieś 3 ostatnie wyciągi Twojej
    > dotychczasowej karty, a dostaniesz ten sam limit)

    Tzn, ze nie trzeba rezygnowac z dotychczasowej karty ??

    Pozdr
    Albatros

  • 4. Data: 2005-06-24 21:09:16
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Albatros wrote:

    > Tzn, ze nie trzeba rezygnowac z dotychczasowej karty ??

    Trzeba. To jest fragment odpowiedzi z ING:
    "Po pozytywnej decyzji kredytowej, klient przed podpisaniem umowy o kartę
    podpisze oświadczenie o rezygnacji z dotychczas posiadanej karty, aktualnej
    kwocie zadłużenia w banku prowadzącym rachunek tej karty oraz zgodę na jego
    spłatę z rachunku karty kredytowej w ING Banku Śląskim. Dodatkowo Klient
    podpisze zobowiązanie do dostarczenia potwierdzenia zamknięcia
    dotychczasowej karty w terminie 2 miesięcy od podpisania umowy."
    Podpiszesz też oświadczenie o dochodach za ostatnie 3 miesiące. I wypełnisz
    pierońsko szczegółowy wniosek opisując samochód, ubezpieczenia na życie
    (kwota, czas trwania) plus to co zwykle we wnioskach.

    Bogdan B.