  • 1. Data: 2008-08-26 20:25:45
    Temat: KK Fortis Banku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Skusilem sie na fortisowa karte i dzis dotarla do mnie umowa. Skladajac
    wniosek zaznaczylem, ze chce uruchomic automatyczna splate z rachunku karty.
    Na umowie jako termin splaty jest podane "dzien po zamknieciu okresu
    rozliczeniowego". Wyglada mi na to, ze Fortis chce obciazac mnie tego samego
    dnia co wydruk wyciagu. Chyba, ze inne wg nich jest rozumienie dnia
    zamkniecia wyciagu i oznacza to dzien uplytu grace periodu.
    Zastanawiam sie czy pokreslic umowe, czy jej nie odsylac, czy moze odeslac
    bez zmian wierzac, ze wszystko bedzie ok (czytaj: jak w innych bankach).
    Moze juz ktos ma jakies doswiadczenia w tak okreslona data splaty?

    Ciekawostka jest to, ze karta dotarla do mnie wczoraj, a umowa dzis.
    Oczywsicie nie moglem nie sprawdzic czy przypadkiem nie zadziala ;). W
    Internecie nie zadzialala... czyli zgodnie z oczekiwaniami.

    MK

  • 2. Data: 2008-08-27 11:08:36
    Temat: Re: KK Fortis Banku
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl>
> [...]
    > odeslac bez zmian wierzac, ze wszystko bedzie ok (czytaj: jak w innych
    > bankach). Moze juz ktos ma jakies doswiadczenia w tak okreslona data

    w planet nie mam takiego wariantu, zeby splacala się automatycznie
    bez mojej ingerencji - jest rachunek z którego się spłaca kartę
    ale cały automat polega na tym, żeby po wytworzeniu wyciągu (a w
    Fortisie
    dodaj do tego jeszcze ze 2 dni) kliknąć na spłatę i wybrać 50zł, całość
    zadłużenia
    lub inną kwotę. Data najpóźniejszej spłaty podstawia się sama i rachunek
    z którego
    ma iść spłata - oczywiście możesz dagtę zmienić

    są też wygodne powiadomienia np. na e-mail (lub SMS) X dni przed
    terminem spłaty
    - na e-mail są darmowe
    *** blad ***

  • 3. Data: 2008-08-27 11:18:50
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "blad"
    > w planet nie mam takiego wariantu, zeby splacala się automatycznie
    > bez mojej ingerencji -

    przepraszam - znalazłem taki wariant w Fortisie
    We "wnioskach dot.kart" jest "Zmiana parametrów automatycznej spłaty"
    i tam możesz zrezygnować jeśli ją zleciłeś.
    Myslę jednak, że data w któej to się ma spłacać będzie datą z wyciągu
    *** blad ***

  • 4. Data: 2008-08-27 17:03:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message

> [...]
    > i tam możesz zrezygnować jeśli ją zleciłeś.
    > Myslę jednak, że data w któej to się ma spłacać będzie datą z wyciągu

    POzostawie bez zmian i zobacze kiedy zejdzie. Tez zauwazylem ten wniosek po
    wyslaniu posta :D.
    A tak na marginesie to mogli troche lepiej zaprojektowac ta karte... nie
    jest zbyt ladna ;).

    MK

  • 5. Data: 2008-08-27 18:06:15
    Od: buraxta <b...@g...com>

    MK wrote:
    > POzostawie bez zmian i zobacze kiedy zejdzie. Tez zauwazylem ten wniosek
    > po wyslaniu posta :D.
    > A tak na marginesie to mogli troche lepiej zaprojektowac ta karte... nie
    > jest zbyt ladna ;).

    Z tego co słyszałem to automatyczna spłata jest po zamknięciu wyciągu
    bez uwzględnienia grace period.

    --
    // \\
    // // // http://gnu.univ.gda.pl/~buraxta \\ \\ \\