  • 1. Data: 2002-06-19 10:52:44
    Temat: KK Citibank dochód po ubruttowieniu ?
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    Mój dochód brutto po ubruttowieniu wynosi: ...
    No właście ile tu wpisać, zakładając, że prowadzę własną działalność
    gospodarczą ?
    Ktoś już to przerabiał ? Istnieje jakiś wzorek na to ? ;-)

  • 2. Data: 2002-06-19 11:52:16
    Temat: Re: KK Citibank dochód po ubruttowieniu ?
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Radmar <k...@i...pl> wrote:
    > Mój dochód brutto po ubruttowieniu wynosi: ...
    > No właście ile tu wpisać, zakładając, że prowadzę własną działalność
    > gospodarczą ?
    > Ktoś już to przerabiał ? Istnieje jakiś wzorek na to ? ;-)

    Bierzesz księgę, od przychodu odejmujesz koszty i masz.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 3. Data: 2002-06-19 12:42:14
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "Radmar" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mój dochód brutto po ubruttowieniu wynosi: ...
    > No właście ile tu wpisać, zakładając, że prowadzę własną działalność
    > gospodarczą ?
    > Ktoś już to przerabiał ? Istnieje jakiś wzorek na to ? ;-)

    Przy DG nie ma dochodu brutto, czy też po ubruttowieniu. Jest tylko
    przychód, a odejmując od niego koszty mamy dochód.

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu

  • 4. Data: 2002-06-19 12:45:00
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    właśnie dzwoniła do mnie Pani z Shitibanku. Po krótkiej rozmowie
    stwierdziła, że spełniam wszystkie wymagania, ale niestety przy działalności
    gosp. jest wymagane min. 30 lat, a ja niestety (a może na szczęście) jeszcze
    tyle nie mam. No i sprawa się rozwiązała sama.

    Nie zmienia to faktu, że nadal szukam banku, który daje kredytowego
    Eurocarda/MasterCarda BEZ OBOWIĄZKU POSIADANIA RORu :-(((

  • 5. Data: 2002-06-19 12:48:07
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 19, 2002 at 02:48:10PM +0200, Kamil =?ISO-8859-2?Q?Jo=F1ca ?= wrote:

    > Warunek "kredytowy MC"
    > spełniają
    > 1.Pekao SA (Partner i Signia ;-))
    > 2. Citi
    > 3.BPH (od niedawna) niestety tu też dla DG jest wymagane 30 lat

    W bph bez roru?

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-06-19 12:48:10
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radmar" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    [..]

> [...]
    1.Pekao SA (Partner i Signia ;-))
    2. Citi
    3.BPH (od niedawna) niestety tu też dla DG jest wymagane 30 lat
    KJ

  • 7. Data: 2002-06-19 12:55:39
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > W bph bez roru?
    Tak. Tyle, że jeśli się ma Konto srebrny sezam to jest (1 karta) za darmo wpp. 75 PLN
    Właśnie testuję opcję pod tytułem "Wczoraj konto dziś wniosek o kartę"

    KJ
    PS. Czy ja mam coś nie tak z OE ?

  • 8. Data: 2002-06-19 12:57:09
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 19, 2002 at 02:55:39PM +0200, Kamil =?ISO-8859-2?Q?Jo=F1ca ?= wrote:

    > Tak. Tyle, że jeśli się ma Konto srebrny sezam to jest (1 karta) za darmo wpp. 75
    PLN
    > Właśnie testuję opcję pod tytułem "Wczoraj konto dziś wniosek o kartę"

    Ale tego nie mozna nazwac 'karta bez roru', chyba ...

    > KJ
    > PS. Czy ja mam coś nie tak z OE ?

    Czy to jest pyranie retoryczne? ;-)

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-06-19 13:00:50
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Kamil Jońca" napisał(a):

    > PS. Czy ja mam coś nie tak z OE ?

    prydaloby sie

    roberts

  • 10. Data: 2002-06-19 13:08:47
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    czyli nie ma w naszym wspaniałym kraju banku, który wydaje klasyczną
    kredytową kartę EC/MC ? Chyba trzeba będzie wyemigrować :-(