  • 31. Data: 2004-03-29 08:14:17
    Temat: Re: KK Citi -> KK Multi lub KK Raiff<costam>
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    ===(...ciach...)===
    > witam,
    > przeniosłem (skutecznie) kartę Partner z Pekao SA do Raiffeisena a obecnie
    > załatwiam przeniesienie Visa Silver Citi do mBanku.
    ===(...ciach...)===
    Ile kosztuje przeniesienie KK do RB?

  • 32. Data: 2004-03-29 09:01:40
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    valet <v...@w...pl> napisał(a):
    > Testowalem na sobie uproszczona procedure uzyskania KK MC BPH Premium Club
    > Silver na podstawie Lukasowej VC,

    a jakie chciano od Ciebie zabezpieczenia? Tez probowalem przeniesc kredytowke
    Lucasa do BPH i chciano ode mnie poza wyciagami (spacanymi na 100%), poddanie
    sie egzekucji oraz (!) podpisania weksla in blanco. Jak to uslyszalem
    podziekowalem i na tym skonczylem swoje kontakty z BPH. Po tym co opisujecie
    i "jakosci" obslugi w BPH sadze ze swietnie sie stalo ;)

    D.

  • 33. Data: 2004-03-29 09:47:29
    Od: "news" <...@r...pl>

    Użytkownik "Dave " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    Club

    > a jakie chciano od Ciebie zabezpieczenia? Tez probowalem przeniesc
    kredytowke
    > Lucasa do BPH
    i gdzie wyemigrowales??? ja zrezygnowalem z odnowienia VC w lukasie i
    interesuje mnie jakas promocyjna KK -niekoniecznie Visa
    a chce wykorzystac wyciagi VC lukasa

  • 34. Data: 2004-03-29 10:53:36
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    news <...@r...pl> napisał(a):
> [...]
    > i gdzie wyemigrowales??? ja zrezygnowalem z odnowienia VC w lukasie i
    > interesuje mnie jakas promocyjna KK -niekoniecznie Visa

    ja mialem 2 kredytkowki (druga z LOT/Pekao) wiec po prostu zrezygnowalem z
    Lucasowej chocby po to by zaprotestowac metodzie zmiany TOiP (tuz przed
    koncem 2 lat od momentu startu) i zostalem z karta Pekao. Ja tez zreszta bede
    chcial zmienic i na razie zastanawiam sie nad Visa Nova Raifeissen i VC
    mbanku przy czym procedura w tym drugim przypadku jest chyba dosc uciazliwa.
    Nie widze innych ciekawych ofert. Moze trzeba poczekac na jakas atrakcyjna
    promocje?

    D.

  • 35. Data: 2004-03-29 11:29:16
    Od: "news" <...@r...pl>

> [...]
    uciazliwa.
    > Nie widze innych ciekawych ofert. Moze trzeba poczekac na jakas atrakcyjna

    tak, ale szkoda stracic lukasowy limit na VC...a tak wyrabiajac nowa mozna
    przedstawic wyciag z lukasa, gdzie sa dobre limity, od razu wtedy moze mozna
    wskoczyc w nowym banku na wyzszy pulap a nie dreptac od poczatku...
    podobnie jak ty, ja mam motokarte citi jeszcze ale nie wystarcza mi limit a
    zanim minie 6 miesiecy nie moge liczyc na zwiekszenie...

    a swoja droga, 3 tygodnie od zlozzenia rezygnacji z odnowienia VC nawet nikt
    nie raczyl zadzwonic z banku czy np chce karte za 50% ceny... trudno ich
    sprawa, a ja sobie odejde

  • 36. Data: 2004-03-29 11:39:00
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    Dave wrote:

> [...]
    > Nie widze innych ciekawych ofert. Moze trzeba poczekac na jakas atrakcyjna

    Czy przypadkiem w Visie Novej nie ma zastrzeżenia, że jak CI ukradną to
    bank nie odpowiada w ogóle za transakcje realizowane przez internet? Nie
    niepokoi Cię to?
    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać
    damie wódki? To czysty spirytus.

  • 37. Data: 2004-03-29 14:41:41
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    news <...@r...pl> napisał(a):
> [...]
    > podobnie jak ty, ja mam motokarte citi jeszcze ale nie wystarcza mi limit a
    > zanim minie 6 miesiecy nie moge liczyc na zwiekszenie...

    ja mam dobre i wystarczajace limity wiec nawet utrata jednego nic mi nie
    szkodzi. Chociaz chcialem zachowac Lucasowy i gdyby BPH zachowal sie
    sensownie bylbym go mial.

    D.

  • 38. Data: 2004-03-31 00:43:13
    Od: "valet" <v...@w...pl>

> [...]
    poddanie
    > sie egzekucji oraz (!) podpisania weksla in blanco.

    Co do weksla in blanco, to pomimo faktu że jest taki zapis w umowie -
    niczego podobnego nie podpisywałem (a baczylem uwaznie; cokolwiek
    podpisałem - żądałem kopii).
    Natomiast klauzula dot. BTE widnieje również w lukasowej umowie o KK, tyle
    ze wynosi ona 200 %, natomiast w BPH 300 % przyznanego limitu kredytowego.

    > Jak to uslyszalem podziekowalem i na tym skonczylem swoje kontakty z BPH.
    Po tym co opisujecie
    > i "jakosci" obslugi w BPH sadze ze swietnie sie stalo ;)

    Taa .... najlepiej z tym nie jest, ale to nie tylko ich 'specjalite' -
    odnosze wrazenie, ze nasze rodzime instytucje finansowe nie bardzo potrafią
    sobie radzić ze skomplikowanymi badz co badz produktami finansowymi jakimi
    sa KK, albo tez nie sa przygotowane na kontakt ze swiadomym i wymagajacym
    klientem; kazdy drobny problem urasta do rangi gigaproblemu, ech ....
    Niedawno zrezygnowałem z dwóch KK Citka, bo miałem z nimi rozne przeprawy i
    miarka sie przebrala. Musze im jednak przyznac, że przynajmniej potrafia
    wyjsc z z całego zamieszania z twarza.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 39. Data: 2004-03-31 14:13:08
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 31 Mar 2004 02:43:13 +0200, "valet" <v...@w...pl> wrote:

    >Natomiast klauzula dot. BTE widnieje również w lukasowej umowie o KK, tyle
    >ze wynosi ona 200 %, natomiast w BPH 300 % przyznanego limitu kredytowego.

    a w mBanku bywa, że i 4166% :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 40. Data: 2004-04-01 00:03:01
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > a w mBanku bywa, że i 4166% :-)

    Podpisałes to ?
    Ech ... aż dziw bierze, że w ogóle chcą pożyczac, skoro tak wysoko oceniają
    ryzyko kredytowe ;)

    Pozdrawiam
    Piotrek