  • Data: 2007-11-30 20:47:17
    Temat: Re: KK Citi BP - splata
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fipnd3$afh$1@jaszczomp.tahoe.pl...

    > Nie boisz sie, ze kiedys zapomnisz? Polecam splate z mbanku poleceniem
    > zaplaty, jesli masz linie w mbanku, to nie ma znaczenia ktora sesja
    > pojdzie a i nie ma niebezpieczenstwa przegapienia.

    Nie boję się. :-) Nigdy, przenigdy nie używam polecenia zapłaty. Jak spłacam
    z rachunku w Multi, to zawsze idzie I elixirem, jako przelew z data
    przyszłą. Natomiast jak spłacam przelewem z KK Rajfiego, to idzie II albo
    III, bo tam się praktycznie nie da załapać na I elixir jeśli składasz
    zlecenie przelewu z KK danego dnia, a jak złozysz dnia poprzedniego to masz
    odsetki za dodatkowy dzień, nawet jesli złożysz o 23:59. Nawet jeśli złożysz
    o 0:01 w nocy wyjdzie najczęściej II Elixirem. Czasami wychodzi I (tak jakby
    wykonywało się od razu w chwili złożenia zlecenia), sporadycznie III.
    Pomimo, że takich przelewów wykonałem już grubo ponad 100 albo i 200, nie
    wiem od czego to zależy, na pewno nie od kwoty ani dnia tygodnia.

    marekz