  • 1. Data: 2003-07-10 05:21:25
    Temat: KK BPH/PBK
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    Witam,
    Kto skorzystal z oferty KK BPH/PBK w ramach wariantu rezygnacji z KK w innym
    banku?. Stwarzano jakies trudnosci?
    Nie przepadam za tym bankiem wiec prosze o ew. glosy na nie....
    Chce zrezygnowac z KK Visa Lukasa na rzecz MC BPH/PBK.
    Pozdrawiam,
    dx

  • 2. Data: 2003-07-10 06:14:02
    Temat: Re: KK BPH/PBK
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    dx wrote:
> [...]
    > Nie przepadam za tym bankiem wiec prosze o ew. glosy na nie....
    > Chce zrezygnowac z KK Visa Lukasa na rzecz MC BPH/PBK.

    O dziwo 0 problemów. Całość zamknęła się w 12 dniach, w tym długi
    weekend. Korzystałem z oferty wydania karty bez rezygnacji ze starej ze
    względu na 100% spłaty w GP.

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2003-07-10 07:32:05
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > O dziwo 0 problemów. Całość zamknęła się w 12 dniach, w tym długi
    > weekend. Korzystałem z oferty wydania karty bez rezygnacji ze starej
    ze
    > względu na 100% spłaty w GP.

    Ja także przeszedłem tę "uproszczoną procedurę" która jest o wiele
    bardziej skomplikowana niż normalna w PKO BP SA. Na pozostałych kartach
    mam limit 1500, ale powiedzieli mi że dają tylko w pełnych tysiącach i
    tak dostałem tę KK bez rezygnacji z innych KK ale tylko z limitem 1000
    PLZ. Chyba po wakacjach ta KK posłuży jako karta do rezygnacji na rzecz
    innej KK.

  • 4. Data: 2003-07-10 12:49:07
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    dx <d...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Nie przepadam za tym bankiem wiec prosze o ew. glosy na nie....
    > Chce zrezygnowac z KK Visa Lukasa na rzecz MC BPH/PBK.

    rowniez zamierzam uczynic podobnie ale czy mozna zrobic to w ramach promocji
    wydawania karty za darmo ?

    D.

  • 5. Data: 2003-07-10 13:55:13
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

  • 6. Data: 2003-07-10 14:28:44
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    ja przenioslem sie z lukasa do bph z karta kk, zalozylem tam rowniez sezam
    calosc trwala ok 14 dni
    zakladanie bylo o tyle przykre, ze wypelnianie druczkow trwalo chyba ze 2
    godziny
    doplacalem w sumie, bo wzialem swoja kk z fotka oraz karte dodakowa (razem
    cos ok 45 zl za powyzsze)
    obecnie juz ja eksploatuje,
    karta jak karta - dziala i tyle :-) - widze, jednak ze autoryzacja kk z bph
    trwa zawsze zbyt dlugo :-( musze to kiedys zmierzyc, ale chyba okolo 1
    minuty za kazdym razem i to zarowno w duzych sklepach jak i na malych
    stacjach benznowych z kazdorazowym wdzwanianiem sie
    po odmowie przeniesienia w mbanku :-)))) - zachcialem :-) wlasnie tej karty
    ze wzgledu na zawarte w niej ubezpieczenie
    inna roznica do lukasa - to trafilem na osobe z obslugi bardzo kompetentna,
    umiejaca odpowiedziec na wszystkie moje nawet glupie pytania - czego nigdy
    nie moglem powiedziec o lukasie
    chcialem isc z lukasa, bo wnerwila mnie obsluga w moim lukasowym oddziale,
    isc tam to prawdziwe duchowe przezycie najpierw gleboki wdech - dopiero
    potem otwarcie drzwi by znow spojrzec niekompetencji prosto w oczy (moja
    zona wprost odmawiala chodzenia tam w jakimkolwiek celu) zreszta to tyczy
    sie chyba calego banku wraz z centrala wroclawska, bo na kilka zgloszen
    reklamacji np na postepowania oddzialu wbrew regulaminowi - nie otrzymalem
    jakiejkolwiek odpowiedzi)
    no ale - zobaczymy jak dlugo moja pozytywna ocena bph sie utrzyma :-)))

  • 7. Data: 2003-07-11 05:35:38
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    > no ale - zobaczymy jak dlugo moja pozytywna ocena bph sie utrzyma :-)))

    Dzieki za informacje, nie mam zamiaru stawac na glowie aby ja dostac, z
    Lukasem bywa roznie, ja mam fajny oddzial i panie kompetentne i szczerze
    powiedziawszy jestem zadowolony, nie mialem zadnych problemow, jednak
    stwierdilem, ze koniec z przywiazaniem i druga sprawa - nie chce miec w tym
    samym banku KK i ROR'u.
    KK BPH sa faktycznie znacznie lepiej ubezpieczone, nie widze potrzeby
    przedluzania umowy na karte z Lukasem, no moze jesli BPH mnie czyms
    wystraszy - zamienie Vise Lukasa na ich MC (swoja droga tanszy).
    Pozdrawiam,
    dx

  • 8. Data: 2003-07-11 06:32:33
    Od: <t...@g...pl>

    A ja juz drugi raz czekam na sygnal z banku - podobno ktos sie odzywa w ciagu
    trzech dni od wypelnienia zgloszenia na stronie internetowej.
    Jak dotad zero reakcji.
    Do oddzialu nie mam kiedy wyjsc.

  • 9. Data: 2003-07-11 07:14:16
    Od: "dx" <d...@o...pl>

> [...]
    ciagu
    > trzech dni od wypelnienia zgloszenia na stronie internetowej.

    He he, nie jestes jedyny - u mnie tez cisza ale dzis chyba odwiedze ten bank
    i wstepnie zobacze co mnie czeka w przypadku klopotow :-)
    dx

  • 10. Data: 2003-07-11 07:30:40
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    ten bank
    > i wstepnie zobacze co mnie czeka w przypadku klopotow :-)

    Trzeba znać datę wypełnienia wniosku. Mi powiedzieli, że nie mogli
    znaleźć z powodu tego że wypełniłem wniosek wchodząc do kart przez
    produkty a nie karty.