  • 21. Data: 2005-02-28 16:16:10
    Temat: Re: KK BPH??
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > Fakt, chyba się rozpędziłem, ale gdzieś widziałem taki zapis...

    Ale chyba nie w ostatniej promocji. Ktoś kiedyś pisał że widział, ale to IMO
    sprawa nieaktualna.

  • 22. Data: 2005-03-01 08:03:33
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nic wiecej.
    > Ale tez jesli zrobisz transakcje 25marca to oddajesz forse 24 kwietnia

    Chyba się zapędziłeś troszkę.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 23. Data: 2005-03-01 15:32:08
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > Chyba się zapędziłeś troszkę.

    ????
    gdzie?

    --
    Pozdrowienia

  • 24. Data: 2005-03-01 19:10:08
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> writes:

    > Poczytaj uwaznie regulamin !
    > 54 dni bez odsetek jest tylko wtedy kiedy transakcji dokonasz w
    > pierwszym dniu cyklu rozliczeniowego karty !

    I jeszcze jedno, o czym wiele osob zapomina - jesli sie wyczerpie
    limit kredytowy na karcie, to nastepnego zakupu mozna dokonac dopiero
    po splaceniu zadluzenia.

    Na przykladzie: limit 1000 zl, okres rozliczeniowy od pierwszego
    kazdego miesiaca, termin splacenia zadluzenia - 24 nastepnego
    miesiaca:

    a) Kupujemy cos 1 stycznia za 1000 zl
    b) Splacamy 24 lutego
    c) Nowy zakup mozemy zrobic najwczesniej 25 lutego - znow za 1000 zl
    d) Splacamy 24 marca
    itd.

    Ta metoda pierwszy zakup mamy skredytowany "za darmo" na 54 dni, ale
    kazdy nastepny - juz tylko na ok. 30. Chyba ze poczekamy z drugim
    zakupem do 1 marca - wtedy raz na dwa miesiace mamy jeden 54-dniowy
    "darmowy" kredyt...

    MJ

  • 25. Data: 2005-03-02 05:53:45
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > ????
    > gdzie?

    Co ma do rzeczy data transakcji?
    Nie ważniejsza jest data księgowania?

    Ja na przykład wiem, że na Neste mogę spokojnie dokonać zakupu 13 dnia
    miesiąca, przy spłacie karty 16 dnia tegoż miesiąca ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 26. Data: 2005-03-02 06:59:35
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Witam.

    > Co ma do rzeczy data transakcji?

    Czepiasz sie...
    Ma to, ze jest uzytkownikowi karty znana

    > Nie ważniejsza jest data księgowania?

    ktora dla 90% moich transakcji nastepuje 2 dni pozniej

    > Ja na przykład wiem, że na Neste mogę spokojnie dokonać zakupu 13 dnia
    > miesiąca, przy spłacie karty 16 dnia tegoż miesiąca ;)

    1. Co robi tutaj data splaty karty? Czy nie powinna nas interesowac data
    zamkniecia okresu rozliczeniowego?
    2. Ja wiem, ze kazdy sadzi wedlug siebie, ale ja nie tobie odpowiadalem,
    wiec nie chodzilo o twoj przyklad tylko o przyklad podany przez tworce
    watku, gdzie zakladal on ze okres rozliczeniowy trwa od 1go do ostatniego
    dnia miesiaca. W tych warunkach uwazam moja odpowiedz za jak najbardziej
    prawidlowa.

    --
    Pozdrowienia
    ---