  • 1. Data: 2003-05-16 05:33:19
    Temat: KB - dwie sprawy.
    Od: Laik <g...@b...pl.invalid>

    witam.
    KB24 zaczal "normalnie" dzialac, tzn szybkosc serwisu znacznie sie
    poprawila. w tej chwili dziala porownywalnie do Lukasa. ciekawe co
    pomoglo. albo czy to tylko mi sie tak wydaje?
    KB - lokata walutowa. w momencie wplaty srodkow przy zalozeniu konta
    walutowego od razu calosc zostala przeze mnie zadeklarowana na lokate. w
    historii operacji nie sladu tego faktu i jest po prostu saldo zerowe. ten
    typ tak ma? AFAIK operacji walutowych nie mozna realizowac przez KB24, ale
    czy historia rowniez nie jest dostepna?
    z powodu wolnego dzialania nie zastanawialem sie specjalnie nad
    mozliwosciami KB24, uzywajac do tego innych bankow. moze ktos mnie
    oswieci? (oszczedzajac mi zmudnego szukania tej informacji na stronach i w
    regulaminie) :)
    --
    Laik

  • 2. Data: 2003-05-16 07:14:08
    Temat: Re: KB - dwie sprawy.
    Od: t...@p...onet.pl

    Potwierdzam szybkość działania. Właśnie wysłałem trzy przelewy. Błyskawica. Oby
    tylko tak dalej. Mozliwości KB24 są dość duże. Jakie, to wystarczy dokładnie
    zapoznać się z instrukcją. Pozdrowienia Tensor1

  • 3. Data: 2003-05-16 07:17:19
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > tylko tak dalej. Mozliwości KB24 są dość duże. Jakie, to wystarczy dokładnie
    > zapoznać się z instrukcją. Pozdrowienia Tensor1

    PS. Poczytaj tutaj.

    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/bankow
    osc_elektroniczna/vademecum_
    kb24