  • Data: 2002-06-27 10:22:35
    Temat: Re: Jeszcze zdolności kredytowej :-(
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:afeof2$skc$1@news.tpi.pl...
    > I oczywiście z pracy jest trudno wylecieć, na co wtedy wejdzie bank?

    Oczywiscie, ze z pracy latwo wyleciec. Nie ma idealnych zabezpieczen dla
    bankow, sa tylko mniej lub bardziej pewne, sprawdzone i te mniej, a umowa o
    prace bardzo banki zadowala i takie maja prawo.

    > Poza tym, nie zaznaczyłem wyraźnie, ale chodzi mi o kartę kredytową.Limit
    > kilka KPLN. Wyjaśnij mi proszę dlaczego umowa o pracę _w_tym_kontekście_
    > jest lepsza od zabezpiecznia?

    Bo mieszkanie ciezko sprzedac, musieliby dokonywac obciazenia hipotecznego,
    dokonywac wyceny mieszkania, placic rzeczoznawcy, tracic czas i pieniadze, a
    tak wiedza, ze co misiac maja na koncie Twoje wynagrodzenie, a jak Twoj
    pracodawca "zrobi ich w ciula" to tez sobie z nim pogadaja ;-)

    Pozdrawiam

    BAton