    Date: Fri, 15 Nov 2019 16:50:50 +0100
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jeśli nie mBank to co?

    W dniu 2019-11-12 10:18, Dawid Rutkowski pisze:
    > Dalej santander - konto darmowe, karta - do wyboru visa lub mc - przy 5 pyk/mc,
    bankomaty - w sumie nie wiem, bo debetówki nie mam.
    > Również dostępne darmowe debetówki HCE (nie trzeba mieć plastiku).

    Czy Santi nadal ma tak wk... ST jak BZ WBK? Bo akurat w BZ-cie
    zlikwidowałem rachunek sto lat temu, gdy zaczął mi działać na nerwy ich
    system transakcyjny. Musiałem ganiać do oddziału, by odblokowali dostęp,
    mimo że na 1000% podawałem prawidłowe hasło przy logowaniu. Jeśli w
    pogrobowcu BZ WBK są takie same atrakcje to podziękuję.

    > kantor aliora - konto i debetówka mc darmowe, bankomaty niestety będą od grudnia
    płatne.

    To akurat mam, Kantor Alior. Sporadycznie używam. Ale tu do płatności
    elektronicznych pozostaje jedynie karta? Nie ma takiej bramki jak
    mTransfer mBanku?

    > popierdółka nest - 3*0, debetówka visa - no ale to jest popierdółka.

    Mam. Nie używam. Przysłali kiedyś kartę, ale jej nie aktywowałem -
    kolejnej już nie przysłali.

    > inteligo - konto darmowe, debetówka visa lub mc darmowa przy płatności 100zł/mc,
    bankomaty nie pamiętam.

    A nie zrobiła się z tego kosiarka do koszenia klientów pod skrzydłami
    państwowego banku ze skarbonką? Gdy pojawił się mBank i Inteligo to po
    założeniu konta w mB nie chciało mi się już zakładać w Inteligo. A
    później pojawiły się opłaty i trzeba było się zdecydować na ileśtam
    rachunków, by ponosić jak najmniej opłat za to, czy za tamto...

    > idei czy getoutu nie polecam nawet wrogom, choć mają swoje zalety, ale mają raczej
    funkcję serka w pułapce na myszy ;P

    Od tego to z daleka.

    K.

    --