  • 51. Data: 2009-09-16 14:41:33
    Temat: Re: Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Chmielewski wrote:

    > E tam, pewnie sie zmowili ;)

    To mafia i spisek. Mam nadzieję, ze on nie jest z PIS i do niego dotrze.

  • 52. Data: 2009-09-16 15:12:16
    Od: "jacko" <s...@t...com>

    > no właśnie. co za róznica.
    > Skoro nie ma żadnej to po co chcesz platynową?

    Przeciez juz bylo - kolega chce odrobine "prestyzu" jak placi za makaron w
    Tesco. Kazdy ma prawo lepiej sie poczuc, nie?

  • 53. Data: 2009-09-16 15:21:37
    Od: kranu <k...@l...pl>

    kris pisze:
    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > Gość chce imponować kasjerką w Tesco kolorem karty;)))

    Celownik w liczbie mnogiej od kasjerki to "kasjerkom" - i już nie macie
    problemów z kodowaniem na grupie bankowej..

    --
    Kranu

  • 54. Data: 2009-09-16 15:30:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jacko wrote:

    > Przeciez juz bylo - kolega chce odrobine "prestyzu" jak placi za makaron w
    > Tesco. Kazdy ma prawo lepiej sie poczuc, nie?

    Czyli jednak jest różnica.
    Widać, za mało ma kasiorki, żeby dostać ten "prestyz"

  • 55. Data: 2009-09-16 18:13:44
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>

    > Gość chce imponować kasjerką w Tesco kolorem karty;)))

    Uwielbiam jak celownik mylony jest z narzędnikiem :)

  • 56. Data: 2009-09-16 18:29:58
    Od: z...@o...pl

    > limit mogą mi dać nawet tylko 500 czy 1000 złotych, ale chcę napis 'paltinium'.

    większość banków ma dolne widełki dla platyny na poziomie 10.000zł lub 20.000zł

  • 57. Data: 2009-09-16 19:12:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    z...@o...pl pisze:
    > większość banków ma dolne widełki dla platyny na poziomie 10.000zł lub 20.000zł

    Sporo banków ma inne kryteria niż wysokość limitu przy wydawaniu platyn.

    --
    Mithos

  • 58. Data: 2009-09-16 20:09:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof Krawczyk wrote:

    > Uwielbiam jak celownik mylony jest z narzędnikiem :)

    Jeśli ładna to czemu nie. Co za różnica czy to kasjerka czy nie.

  • 59. Data: 2009-09-16 20:47:30
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    witek wrote:

    > Jeśli ładna to czemu nie. Co za różnica czy to kasjerka czy nie.

    Znaczy - przyniosl on do Tesco ladna kasjerke pod pacha, czy o co sie
    rozchodzi?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 60. Data: 2009-09-16 20:51:01
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-09-16 20:13, Krzysztof Krawczyk wrote:

    > Uwielbiam jak celownik mylony jest z narzędnikiem :)

    To nie przypadki są mylone tylko wymowa*), a ta dopiero zapisana
    daje taki błąd.

    witrak()

    *) To jest "nadmierna poprawność" - złośliwi twierdzą, iż bierze się
    stąd, że autor nadmiernie dba o to, aby przypadkiem ktoś nie
    pomyślał, że człekowi/ini słoma z butów wystaje :-)
    Rzecz dość powszechna, jak udaje mi się stwierdzić na grupach...