eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Jakość obsługi w bankach
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 43

  • 21. Data: 2009-03-18 17:52:10
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Mar, 13:38, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    > Qrka, odpowiedź miała iść do @bradley.st!

    bradley.st siedzi cicho, czeka na rezultaty i sie nie wypowiada. :) Na
    razie.

    Natomiast jesli bedzie powod, to bradley.st obrzuci Pewien Bank gnojem
    rowno i po calosci. :D


  • 22. Data: 2009-03-18 17:56:32
    Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Mar, 13:42, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Kazdy bank przygotowuje ankiete pod swoje potzreby. Np. w przypadku jednego
    > sa dawane ujemne punkty za kolejki, a inny nie bierze tego pod uwage, bo dla
    > niego to normalnosc.

    Moment, nie lapie glebi tego procesu.

    Sa 23 rozne ankiety, a jedyne co je laczy to punktacja od -5 do +5,
    czy tez jeden bank opracowuje ankiete, w ktorej np. daje punkt za
    "przydzielenie kazdemu klientowi opiekuna" i kolejny za "bezplatne
    wyplaty z bankomatow" - bo to akurat ma w ofercie - i potem
    "niezaleznie" testuje siebie i konkurencje?


  • 23. Data: 2009-03-18 18:02:40
    Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:4ae76f26-3dc7-4079-a9a9-6053e57992c6@c36g2000yq
    n.googlegroups.com...
    >
    > Moment, nie lapie glebi tego procesu.
    >
    > Sa 23 rozne ankiety, a jedyne co je laczy to punktacja od -5 do +5,
    > czy tez jeden bank opracowuje ankiete, w ktorej np. daje punkt za
    > "przydzielenie kazdemu klientowi opiekuna" i kolejny za "bezplatne
    > wyplaty z bankomatow" - bo to akurat ma w ofercie - i potem
    > "niezaleznie" testuje siebie i konkurencje?

    Nie czytalem tego calego raportu, bo MSIE mi sie wywala przy probie jego
    otwarcia ;). Na stronie Aliora jest insormacja o tym, ze jest to badanie
    mystery shopper. Mialem kiedys okazje zapoznac sie z czyms takim i wiem, ze
    firma ktora zleca badanie sama moze ustalic elementy ankiety oraz ich
    punktacje. Takie badanie robi sie na cele wewnetrzne, wiec jesli jego
    przeprowadzenia nie oplacila firma je przygotowujaca to sadze, ze w ogole
    porownywac wyniki jednego banku z wynikami drugiego...

    MK



  • 24. Data: 2009-03-18 18:03:45
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: BK <b...@g...com>

    On 18 Mar, 18:47, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
    > On 18 Mar, 13:39, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
    >
    > > całość raportu jest nahttp://jakoscobslugi.pl/downloads/raport_jakosc_ob
    slugi_w_polsce_2008...
    >
    > Fajne! Dzieki za calosc! Znam moze jakies 20% firm tam wymienionych :D
    > ("Apteka Magiczna"? "Bricomarche"?meble "Kler"? - WTF?)
    >
    > No a jesli Wrangler wygrywa jako marka "Odzieży jeansowej" to ja
    > dziekuje za taki raport. :D

    Sorry to, ze nie znasz jakiejs firmy to nie znaczy, ze to jakas lipa.

    Kler to akurat solidna firma i naprawde bardzo dobre meble.


  • 25. Data: 2009-03-18 18:14:05
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Mar, 14:03, BK <b...@g...com> wrote:
    > Sorry to, ze nie znasz jakiejs firmy to nie znaczy, ze to jakas lipa.
    >
    > Kler to akurat solidna firma i naprawde bardzo dobre meble.

    Alez ja nie twierdze ze jesli "nie znam jakiejs firmy to znaczy, ze to
    jakas lipa"!
    Wrecz przeciwnie, twierdze ze Wrangler (firme znam) nie produkuje
    odziezy najwyzszej jakosci.

    Mowie tylko, ze wlasnie do mnie dotarlo ze nie mam pojecia jakie firmy
    operuja na polskim rynku.
    A "kler" mi sie raczej negatywnie kojarzy. I to niekoniecznie z
    meblami. :)

    Ewentualnie dotknietych przepraszam za moja ignorancje.


  • 26. Data: 2009-03-18 18:20:24
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: BK <b...@g...com>

    On 18 Mar, 19:14, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
    > On 18 Mar, 14:03, BK <b...@g...com> wrote:
    >
    > > Sorry to, ze nie znasz jakiejs firmy to nie znaczy, ze to jakas lipa.
    >
    > > Kler to akurat solidna firma i naprawde bardzo dobre meble.
    >
    > Alez ja nie twierdze ze jesli "nie znam jakiejs firmy to znaczy, ze to
    > jakas lipa"!
    > Wrecz przeciwnie, twierdze ze Wrangler (firme znam) nie produkuje
    > odziezy najwyzszej jakosci.
    >
    > Mowie tylko, ze wlasnie do mnie dotarlo ze nie mam pojecia jakie firmy
    > operuja na polskim rynku.
    > A "kler" mi sie raczej negatywnie kojarzy. I to niekoniecznie z
    > meblami. :)
    >
    > Ewentualnie dotknietych przepraszam za moja ignorancje.

    A ja niewiele wiem o wranglerze ale wlasnie powinies chyba jednak brac
    poprawke na swoje braki w wiedzy na temat polskiej rzeczywistosci :)
    "Kler" moze faktycznie sie kojarzyc, ale to od nazwiska rodziny, ktora
    ta firme stworzyla ;)


  • 27. Data: 2009-03-18 18:26:00
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BK wrote:
    >
    > A ja niewiele wiem o wranglerze ale wlasnie powinies chyba jednak brac
    > poprawke na swoje braki w wiedzy na temat polskiej rzeczywistosci :)
    > "Kler" moze faktycznie sie kojarzyc, ale to od nazwiska rodziny, ktora
    > ta firme stworzyla ;)

    A ja myślałem, że od grupy klientów którzy u nich te wypasione meble za
    kosmiczne sumy kupują.
    W zasadzie to oni jedyni posiadają pomieszczenia o wielkości w których
    te meble się prezentują przyzwoicie.


  • 28. Data: 2009-03-18 18:30:22
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cf7a7a92-289a-405d-ab25-a0089799bee2@d19g2000yq
    b.googlegroups.com...

    > Wrecz przeciwnie, twierdze ze Wrangler (firme znam) nie produkuje
    > odziezy najwyzszej jakosci.

    Diesel i marki podobnego poziomu, szczególnie w tych wyższych liniach
    produktowych w PL zbyt wysokiego udziału w rynku nie mają. To badanie trzeba
    odnosić do realiów w PL a nie w US.


  • 29. Data: 2009-03-18 18:31:56
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Mar, 14:20, BK <b...@g...com> wrote:

    > A ja niewiele wiem o wranglerze ale wlasnie powinies chyba jednak brac
    > poprawke na swoje braki w wiedzy na temat polskiej rzeczywistosci :)
    > "Kler" moze faktycznie sie kojarzyc, ale to od nazwiska rodziny, ktora
    > ta firme stworzyla ;)

    Alez ja "biore poprawke". I dlatego PYTAM, jesli o czyms nie mam
    pojecia. :) No chyba, ze "branie poprawki" ma sie jakos inaczej
    przejawiac?

    "Niezalezny raport" od poczatku nie budzil mojego zaufania, a na
    marketingowy BS mam uczulenie - pod kazda szerokoscia geograficzna.


  • 30. Data: 2009-03-18 18:44:11
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Mar, 14:30, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Diesel i marki podobnego poziomu, szczególnie w tych wyższych liniach
    > produktowych w PL zbyt wysokiego udziału w rynku nie mają. To badanie trzeba
    > odnosić do realiów w PL a nie w US.

    Nie mam absolutnie zadnego pojecia na temat produktow Diesel.

    W raporcie widze "Wrangler: 4.67" i "Levi's: 2.00". Az takiej
    dysproporcji nie ma -- chyba ze polski "Wrangler" rozni sie az tak
    bardzo na korzysc od amerykanskiego "Wranglera".

    Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
    jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1