    From: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki wybrac bank (karty, bankomaty)
    Date: Thu, 3 Jul 2003 15:58:31 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@195.205.108.22

    Użytkownik "Piotr Konieczny" <p...@s...must.die> napisał w wiadomości
    news:Xns93AD9FA626EFpikospammustdiezerom@127.0.0.1..
    .
    > Witam,
    >
    > Zaczyna sie zycie studenta, przeniesienie do innego miasta. Co za tym
    idzie
    > chcialby zalozyc sobie konto (czy moze cos innego?) by zapewnic swobodny
    > transfer gotowki pomiedzy rodzina a moja osoba.
    >
    > Nie orientuje sie w ogole w temacie bankowosci, dlatego prosze o rade,
    > ktory bank, jaka karta, itp.
    >
    > Dodam ze rodzice maja rachunki w PKO, a miejscem przeze mnie obranym na
    > przyszle lata jest Krakow.
    >
    > Nie wiem, co jest wazne, tzn jakie informacje wziac pod uwage, czym sie
> [...]
    Witam!!
    Nie piszesz czy, ma to byc bank z odzialami. Jesli nie, to polecam Ci
    mBank - bezplatne prowadzenie, przelewy, karta Visa Electron i wyplaty z
    bankomatow Euronetu. W niedalekiej przyszlosci maja postawic kisoki w
    wiekszych miastach , w ktorych bedzie mozna wplacac gotowke. Drugim
    wariantem jest VW Bank Direct, takze bez odzialow, bezplatnym prowadzeniem ,
    karta VE (rozliczana w Euro), przelewami, tokenem. Wyplata ze wszystkich
    bankomatow w kraju powyzej 400 pln darmowa, ponizej 1,5 pln.
    Jesli potrzebujesz odzialow polecam MuliBank. Studenckie MultiKonto Jestem.
    Prowadzenie 1pln miesiecznie, bezplatne bankomaty Euronetu i przelewy, karta
    VE platna nie pamietam ile, ale chyba 1 pln.
    Kiedys byl jeszcze LgNet, ale pozostalo po nim juz tylko wspomnienie, po tym
    jak wchlonela go Nordea, ale to juz OT. :P

    W razie jakichs watpliwosci pytaj.

    Pozdr Michal