  • Data: 2003-09-02 12:15:50
    Temat: Re: Jaki termin rozliczenia transakcji (VE)?
    Od: "mysz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To chyba nie jest nijak ograniczone. Z tym ze sklep nie ma gwarancji,
    > ze dostanie pieniadze.
    > 3 miesiace - bez problemu.
    > --
    > Krzysztof Halasa, B*FH
    Z "bankowego punktu widzenia" jest to kilka dni - z reguły 2-3 (oczywiście dni
    robocze) i w tym czasie Twoje konto powinno zostać obciążone. Ustalone jest to
    przez Vise. Bank blokuje Twoje środki na koncie, a w momencie, gdy uzyska od
    Visy potwierdzenie, że transakcja doszła do skutku - obciąża Twoje konto.