  • 1. Data: 2023-11-28 15:37:52
    Temat: Jaszczomp
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Są nowe banery na siedzibie NBP.
    To nie są memy.

    https://bi.im-g.pl/im/f8/0a/1d/z30452216IHG,Baner-na
    -budynku-NBP.jpg
    https://bi.im-g.pl/im/f7/0a/1d/z30452215IHG,Baner-na
    -budynku-NBP.jpg

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2023-11-28 15:43:18
    Temat: Re: Jaszczomp
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> writes:

    > Są nowe banery na siedzibie NBP.
    > To nie są memy.
    >
    > https://bi.im-g.pl/im/f8/0a/1d/z30452216IHG,Baner-na
    -budynku-NBP.jpg
    > https://bi.im-g.pl/im/f7/0a/1d/z30452215IHG,Baner-na
    -budynku-NBP.jpg

    Hm. Czy my przypadkiem nie mamy już przepisu ktory penalizuje robienie
    zdjęć NBP, jako obiektu strategicznego?
    KJ

  • 3. Data: 2023-11-28 15:59:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 28 Nov 2023 15:43:18 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Czy my przypadkiem nie mamy już przepisu ktory penalizuje robienie
    > zdjęć NBP, jako obiektu strategicznego?

    Jeśli nie ma, to powinien być, bo tam pewnie jest złoto, którego Jaszczomp
    chce bronić przed Niemcami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2023-11-28 16:11:44
    Temat: Jaki ten POPiS jest żałosny.
    Od: _Master_ <...@...pl>

  • 5. Data: 2023-11-28 16:25:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Nov 2023 15:43:18 +0100, Kamil Jońca wrote:

    -budynku-NBP.jpg
    -budynku-NBP.jpg

    > Hm. Czy my przypadkiem nie mamy już przepisu ktory penalizuje robienie
    > zdjęć NBP, jako obiektu strategicznego?

    Ale to jest zdjęcie baneru :-)

    J.

  • 6. Data: 2023-11-28 16:50:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2023-11-28 o 15:43, Kamil Jońca pisze:

    -budynku-NBP.jpg
    -budynku-NBP.jpg

    > Hm. Czy my przypadkiem nie mamy już przepisu ktory penalizuje robienie
    > zdjęć NBP, jako obiektu strategicznego?

    Audyt Obywatelski się kłania. Nie ma jeszcze rozporządzenia MON-u o
    wyglądzie znaku zakazu, który powinien wisieć na obiekcie, żeby zakaz
    mógł funkcjonować. Tak więc na razie jeszcze zdjęcia robić można - z
    publicznego terenu, a wszelkie znaki zakazu obowiązują jedynie na
    terenie obiektu.

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 7. Data: 2023-11-29 12:15:43
    Temat: Re: Jaki ten POPiS jest żałosny.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 28 Nov 2023 16:11:44 +0100, w <uk4vj7$a12$1$chmurka8@news.chmurka.net>,
    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

    Dzbanuszku, to dzieło pisdu i konfederusków :)

  • 8. Data: 2023-11-29 15:07:30
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 29 lis 2023 o 11:57, Eneuel pisze:

    > W necie najtańszy kupiłem teraz za 2.87 PLN

    Ach te zmiany!!! Zapłaciłem wczoraj aż 2.89 pln,
    a teraz ten sam ołówek można kupić za 2.85 pln...

    Do pisania warto brać 2B -- ale 0.3mm raczej nie widuje 2B...

    > a najfajniejsze (metalowe) po 8.50 pln...

    > Grafity mają różne długości -- od 60mm do 98mm a że około 20mm
    > staje się bezużytecznym ogryzkiem...

    Czyli w skrajnym wypadku otrzymujemy 4cm vs 8cm -- na
    co warto zwrócić uwagę podczas kupowania...

    Whirlpool daje cofkę 5hpln za 2kpln -- ale nie na wszystko...
    Pralka, którą w tym roku kupiłem kosztuje teraz niespełna 2kpln,
    więc cofki by nie było; nieco lepsza (energooszczędniejsza)
    kosztuje ponad 2kpln, ale nie jest objęta tą promocją...

    IMO na zakupy w Whirlpool może być dziś dobry moment.

    Jabłka w Biedronce po 1.79 pln za kg -- bardzo ładne i smaczne.
    Lidl szaleje z orzeszkami :) (nie wiem, co z wisienkami) i pistacjami
    (te kupiłem w cenie 63pln/kg) oraz daje finan_sowe opusty...

    [orzechów i pistacji mam tyle, że mógłbym z nich wypiec chleb?]

    sezamki -- 1.49 pln za 81 g
    hałwa -- 19.9 pln za kg

    Kiedyś kupiłem trochę ;) sezamu (białego i czarnego)
    w dobrej cenie, z którego też można by wypiec chleb...

    -=-

    - Ludzie nie mają chleba
    - Niech jedzą ciastka...

    Nadepnęła na nogę swego kata, za co przeprosiła...

    To legendy -- być może jednak prawdziwe...

    Przed nami rozjuszone szeregi niedawnej opozycji, ale tutaj ani stosy
    nie szalały, ani gilotyna... Łatwej tu było wbić na pal (Francuzi
    obstawiali secam) bądź połamać kołem -- niekoniecznie kołem fortuny...

    Wojciech uniknął szubienicy, Władimir wysyła dziennie tysiąc ludzi
    do ukraińskiej rzeźni i zezwala na demilitaryzację FR...

    -=-

    Jaszczomp (choć deflację pomylił z inflacją) ma swój pałac z basenem;
    ja niestety nie mogę rehabilitować swojej kręgielni... Chociaż wszyscy
    mamy tego samego ojca w niebie -- Benedykt (głosząc wiarę w jedynego
    Boga) fruwał helikopterem, podczas mnie nawet brakowało na samochód...

    Chrystus chyba dzielił swój los ze swymi uczniami...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 9. Data: 2023-11-29 15:09:51
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

> [...]

    Boga) fruwał helikopterem, podczas mnie nawet brakowało na samochód...

    Chrystus chyba dzielił swój los ze swymi uczniami...

    Posty z telefonu (zazwyczaj via LTE) schodzą bezproblemowo -- z laptopów
    (zazwyczaj via ethernet od Dunaja) nie...

  • 10. Data: 2023-11-29 17:29:16
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 28 lis 2023 o 16:25, J.F pisze:

    > Ale to jest zdjęcie baneru :-)

    Ale może być użyte do geolokalizacji... ;)
    [co wówczas, gdy źli Niemcy zlokalizują Jaczompią Kurę Złota?...]

    - Jasiu, dlaczego napisałeś Kóra?
    - Wymienia się na o -- kogut!

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s