  • 1. Data: 2005-03-06 18:01:44
    Temat: Jaki minimalny dochód na AmEx'a?
    Od: "ts" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jaki minimalny dochód (przy umowie o pracę) jest w praktyce wymagany, żeby
    starać się o kredytówkę AmEx?

    Pozdrawiam,
    --
    Tomasz
    Pułapka spamowa: "adres_antyspamowy" -> "jakubwedrowycz"

  • 2. Data: 2005-03-06 18:09:42
    Temat: Re: Jaki minimalny dochód na AmEx'a?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ts <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Jaki minimalny dochód (przy umowie o pracę) jest w praktyce wymagany,
    > żeby starać się o kredytówkę AmEx?

    W Millennium, czy chodzi ci o "prawdziwego"?

  • 3. Data: 2005-03-06 18:26:47
    Od: "Rubi" <R...@n...tlen.pl>

    "ts" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam,
    > Jaki minimalny dochód (przy umowie o pracę) jest w praktyce wymagany, żeby
    > starać się o kredytówkę AmEx?

    Dostalem taka karte z firmy, placilem moze 2-3 razy (restauracje) , nigdzie
    jej nie przyjmuja prawie - porazka.

  • 4. Data: 2005-03-06 18:57:49
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@n...spam.wp.pl>

    > Dostalem taka karte z firmy, placilem moze 2-3 razy (restauracje) ,
    > nigdzie jej nie przyjmuja prawie - porazka.

    Prosilibysmy o nie rozpowszechnianie nie prawdziwych informacji.
    Jezeli mowimy o Polsce to obecnie przyjmuja ja _prawie_ wszedzie.

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2005-03-06 20:01:55
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ napisał(a):

    > Prosilibysmy o nie rozpowszechnianie nie prawdziwych informacji.
    > Jezeli mowimy o Polsce to obecnie przyjmuja ja _prawie_ wszedzie.

    ...ale niechętnie bo prowizja jest o wiele wyższa niż przy innych kartach i
    sięga 3,6% ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 6. Data: 2005-03-07 07:17:10
    Temat: Odp: Jaki minimalny dochód na AmEx'a?
    Od: "ts" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:d0fh3n$17m$...@n...onet.pl...

    > W Millennium, czy chodzi ci o "prawdziwego"?

    O "prawdziwym" to chyba mogę zapomnieć, więc może na początek Millenium
    Version :-)

  • 7. Data: 2005-03-07 07:40:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ts <a...@p...onet.pl> wrote:
    > O "prawdziwym" to chyba mogę zapomnieć, więc może na początek
    > Millenium Version :-)

    Strzelam, ze 2 tys netto. Tak cos pamietam i ichny nowy serwis o KK podaje.

  • 8. Data: 2005-03-07 10:12:19
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    A czy można AmExa dostać na podstawie tylko innej karty?
    JaC

  • 9. Data: 2005-03-07 13:40:40
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > W Millennium, czy chodzi ci o "prawdziwego"?

    Czy "prawdziwe" to są te:
    http://www10.americanexpress.com/sif/cda/page/0,1641
    ,8015,00.asp#idc ?
    Jeżeli tak, to IMHO jest z nich średni pożytek dla kogoś, kto używa ich
    głównie do transakcji niedolarowych....

    Przemek

  • 10. Data: 2005-03-07 13:54:41
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl> wrote:
    > Jeżeli tak, to IMHO jest z nich średni pożytek dla kogoś, kto używa
    > ich głównie do transakcji niedolarowych....

    Noooo - to nie jest karta do codziennych zakupow w supermarkecie ;) nie ten
    segment