  • Data: 2003-11-29 06:22:20
    Temat: Re: Jaki jest Bank Zachodni WBK ?? SUPER
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie ma na jego temat żadnych informacji na grupie...nie znam nikogo kto miałby tam
    założone konto....

    Bo wszystko już na ten temat napisano i wszyscy rozsądni uciekli. To bank dla
    masochistów. Mi została tam tylko KK VG, którą dość chwalę. Chciałem zmienić na take
    same Maestro (z takim samym limitem) bo weszło po tym jak dostałem VIZę i OCZYWIŚCIE
    muszę przejść raz jeszcze procedurę kredytową. Przy takich opłatach powinne być
    TANIE przelewy i DUŹO bankomantów.
    OBSŁUGA na poziomie automatów kasjerskich.
    Ostatnio awizowałem wypłatę USD i musiałem czekać 5 DNI ROBOCZYCH (w centrum
    Warszawy, nieduża suma).

    Stefanek