  • Data: 2003-11-29 01:08:19
    Temat: Re: Jaki jest Bank Zachodni WBK ??
    Od: Krecony <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 Nov 2003 14:42:54 +0100, "Glenn" <g...@g...pl>
    wrote:

    >Ja też uciekłam ;-))) I namówiłam na ucieczkę parę osób ;-)))

    Ja tez ucieklem jak z dnia na dzien zaczeto mi pobierac jakies
    prowizje, o ktorych wedlug regulaminu powinienem byl byc powiadomiony.
    Powiadomienia do tej pory nie otrzymalem. Pierwszym powodem byla proba
    pobrania wysokiej oplaty za wznowienie karty Maestro przy pobieraniu
    wysokich oplat za prowadzenie konta i przelewy. Minusy przewazyly nad
    opisywanymi wczesniej plusami.
    Pozdrawiam,
    Radek