  • Data: 2003-12-01 11:12:25
    Temat: Re: Jaki jest Bank Zachodni WBK ??
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysiekL" (...)
    > Dziala tez raczenik klienta i także udziela pomocy.

    odpowiedzial mi dlaczego zlecenie stale ktore dawniej wykonywalo sie przed dniem
    wolnym (tak zaznaczylem jeszcze w WBK przy jego uruchamianiu) po wprowadzeniu
    nowego systemu zaczelo sie wykonywac tak: obciazenie rachunku w sobotę wysyłka w
    poniedzialek. Pan rzecznik odpisal mi ze dla wygody klientow niektore oddzialy
    pracuja w soboty - sprawdzilem w Warszawie takich nie ma.

    rachunek u nich juz zamknalem ale KK MC ze zdjeciem wlasnie wyrabiam, bo podglad
    internetowy na KK mi sie podoba
    *** blad ***