    From: <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki bank zamiast BSK ?
    Date: 7 Mar 2002 14:32:15 +0100

    >  Nie rozumiesz mojej propozycji: konto lokacyjne w RB służące do przelewów +
    > Mestro przedpłacona ING BSK służąca do bezpłatnych wypłat ze wszystkich
    > bankomatów ING BSK.

    Rozumiem. Mając konto lokacyjne nie mam zleceń, a mając przedpłaconą wyciągam
    bezpłatnie tylko w bankomatach BSK.
    Mając BSK płacę dużo, ale mam zlecenia z potwierdzeniami oraz bezpłatne
    wszystkie bankomaty w Polsce.

    > P.S. Jeżeli rezygnujesz z VE, to nie masz już bezpłatnych bankomatów.

    Rezygnując z VE mam jeszcze Maestro, ale faktycznie teraz już kosztuje tyle
    samo :( (rok temu była za darmo).

    Chyba faktycznie jest sens pomyśleć nad modyfikacjami. Tym bardziej, że
    lokacyjne mam (puste od dawna). Czy przelewając telefonicznie można życzyć
    sobie potwierdzenia, które przyślą pocztą? Czy to działa tylko przy przelewach
    zlecanych w oddziale (tak robiłem, to wiem)?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Czyżewski