  • Data: 2002-03-08 11:23:06
    Temat: Re: Jaki bank zamiast BSK ?
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4884.0000196f.3c8755eb@newsgate.onet.pl...

    > Rozumiem Twoje obawy, ale zobacz: masz na ekoncie 0 zł. Kiedy
    potrzebujesz
    > przelac 12,50 to innego banku, to przerzucasz dokładną kwotę na ekonto, a
    > następnie wykonujesz przelew. Nikt Ci nie zmieni numeru konta docelowego.
    Po
    > operacji masz znowu puste ekonto.

    jezeli mam na emaxie docelowe ekonto to ktos wchodzac na moje konto moze
    przelac pieniadze na ekonto i tam majstrowac. Jak docelowe na emaxie mam ROR
    w innym banku to nikt tych pieniedzy mi nie ruszy, co najwyzej przeleje na
    moj ROR. Byc moze moje obawy sa przesadzone ale do tej pory moglem spokojnie
    robic transfery miedzybankowe wykorzystujac III Elixir w BSK. Teraz trzeba
    bedzie to obchodzic inaczej.

    D.