    From: <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki bank zamiast BSK ?
    Date: 7 Mar 2002 09:40:16 +0100

    > np. mam w mBanku zdefiniowany przelew z emaxa na BSK. Jezeli puszcze go I
    > Eliksirem to nie zdarze go juz wyslac dalej przez BSKonline.

    A nie prościej wysłać z emaxa na ekonto (księgowane natychmiastowo), a potem z
    ekonta do inteligo ?

    > Do tej pory
    > bylo ok - wysylalem ok. 14 na III sesje np. do Inteligo i tego samego dnia
    > pieniadze przeplywaly przez BSK.

    Czy zawsze przelew wyslany III sesją trafiał do Inteligo tego samego dnia ? Nie
    ryzykowałbym takich numerów ... Jeżeli nie zaksięgują, to tracisz na odsetkach
    (szczególnie w piątek).

    > Teraz beda musialy polezec. Nie mowiac o
    > tym ze np. wyplata, ktora przyjdzie w piatek o 13 bedzie musiala polezec w
    > BSK do poniedzialku rano...:-(

    Tutaj akurat masz rację. Proponuję Ci wybrać inne konto docelowe dla wypłat.
    Jeżeli jednak musisz zasilać konto ING, to podziel sobie Twoją wypłatę na dwie
    części: jedna część na emax'a, druga do ING. Mój pracodawca zgodził się na taki
    układ. Spróbuj.

    Piotrek