  • Data: 2005-10-13 09:10:48
    Temat: Re: Jaki bank ma najlepszy serwis transakcyjny?
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miernik <m...@f...org> wrote:
    > Nordea właśnie ma ramki.
    > Ramek nie ma Inteligo i Multibank.
    > BZWBK jest bardzo lekkie. No ale są ramki.

    Ramki mi nie przeszkadzają. BZWBK ma też parę upierdliwości (np.
    po wybraniu jakiejś pozycji z drop-down menu nie można wcisnąć 'wybierz',
    bo wciska je domyślnie - inaczej wylogowuje).

    Ale ta Nordea wygląda całkiem całkiem. Chociaż sądząc po wersji demo, to np.
    przelewu do US nie można zdefiniować na stałe, trzeba wszystko wpisywać za
    każdym razem od nowa. I nie ma opcji 'powtórz przelew'. Ale to w sumie
    drugorzędne sprawy.

    Widzę, że są wyciągi w PDFie. Wolałbym XMLa, ale niech im będzie :)

    Jest 'Kontrahent zagraniczny'. To fajnie, bo w Multibanku przelewy
    zagraniczne zawsze trzeba wpisywać od zera.

    Ale 5 zygli za przelew do innego banku?!? Przy 50 przelewach miesięcznie
    kosztowałoby mnie to jakieś 250 zł :(

    P.